FuzzFuet Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei Har tvillingfilmene Flags Of Our Fathers og Letter from Iwo Jima. Hvilken skal jeg se først? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Gjeeeesp... tatt opp mange ganger før.. og det er ikke så viktig hvem du ser først, men siden Clinter'n ga ut Flags først, så kan du jo starte med den.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ok, tenkte meg det var tatt opp før ja Men takker uansett Bare stenge denne. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Er det mulig å legge en sticky på toppen av film tråden tro hvor det står at det egentlig ikke spiller noen rolle, men at Flags of our Fathers kom først så hvorfor ikke starte med den... Så slipper vi å svare om og om igjen på det samme spørsmålet... Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Etter jeg så dem i går syntes jeg at Flags bør bli sett først. Hadde vært greit med en sticky ja Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Er egentlig samme hvilken du ser først, jeg ville trodd om jeg så Letters først så hadde jeg fått en heeeelt annen vinkel på filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå