Eldy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, jeg har akk kjøpt meg ny pc, og jeg spiller mye cs. I cs lagger det veldig mye med den nye maskinen min. Vet noen hvordan jeg kan få fikset dette ? Takk. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva slags pc gjelder det? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Compal HEL80i bærbar. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Er det cs 1.6 du spiller? isåfall tror jeg at jeg vet hva som er problemet ditt! Prøv å trykk ctrl + alt + delete når du spiller, gå inn på prosesser, finn igjen hl.exe og høyreklikk på denne Desverre husker jeg ikke akkurat hva du måtte gjøre videre(du måtte velge en av de menyene som kom opp), så måtte du ihvertfall fjerne den ene haken på en av prossesorene, da skal det funke bra Dette må desverre gjentas hver gang du spiller, men det kan hende noen har en lettvinnere løsning Edit: det lagger fordi cs 1.6 ikke er ett spill som støtter tokjerneprossesorer, derfor må du "slå av" den ene for å få det til å funke Endret 15. august 2007 av daruu Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Er det cs 1.6 du spiller? isåfall tror jeg at jeg vet hva som er problemet ditt!Prøv å trykk ctrl + alt + delete når du spiller, gå inn på prosesser, finn igjen hl.exe og høyreklikk på denne Desverre husker jeg ikke akkurat hva du måtte gjøre videre(du måtte velge en av de menyene som kom opp), så måtte du ihvertfall fjerne den ene haken på en av prossesorene, da skal det funke bra Dette må desverre gjentas hver gang du spiller, men det kan hende noen har en lettvinnere løsning Edit: det lagger fordi cs 1.6 ikke er ett spill som støtter tokjerneprossesorer, derfor må du "slå av" den ene for å få det til å funke 9288152[/snapback] Men jeg tror det er internettet som får den til å lagge,,. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 man ser jo forskjell på "modemhakking" og "pchakking". Er det sånn at når du går rundt om kring, havner du plutselig i veggen, og når du skyter en fyr, er han plutselig bak deg og kniver deg? da er det isåfall linja di, eller oppkoblinga til den som er problemet. Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 man ser jo forskjell på "modemhakking" og "pchakking". Er det sånn at når du går rundt om kring, havner du plutselig i veggen, og når du skyter en fyr, er han plutselig bak deg og kniver deg? da er det isåfall linja di, eller oppkoblinga til den som er problemet. 9288852[/snapback] det er ikke veldig mye lagging, men jeg er nokså god, og det irriteret meg veldig når jeg spiller, så det burde gå ann å fikses. Det er sånn at når jeg skyter så bare lagger det av og til og slikt, blir ofte drept av det. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruker du crt til laptopen? med 100 hz? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruker du crt til laptopen? med 100 hz? 9289295[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Har du mange andre ting i bakgrunnen når du spiller cs? Ellers må du sette affinity på hl.exe til en av kjernene. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruker du crt til laptopen? med 100 hz? 9289295[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Har du mange andre ting i bakgrunnen når du spiller cs? Ellers må du sette affinity på hl.exe til en av kjernene. 9289453[/snapback] saken er den at de fleste som spiller cs pleier å spille på crt og bruker feks 100 hz, og når de da går over for å spille cs på laptop så føles det ut som det hakker, men det hakker ikke det er bare det at det er 60 hz. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruker du crt til laptopen? med 100 hz? 9289295[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Har du mange andre ting i bakgrunnen når du spiller cs? Ellers må du sette affinity på hl.exe til en av kjernene. 9289453[/snapback] saken er den at de fleste som spiller cs pleier å spille på crt og bruker feks 100 hz, og når de da går over for å spille cs på laptop så føles det ut som det hakker, men det hakker ikke det er bare det at det er 60 hz. 9289723[/snapback] Noensinne hørt om Luxus Leverpostei? De har en cd som har en tittel som passer her... Om du leser litt om hva slags problenmer han har (ikke hjernefeil som enkelte cs-spillere) så vil du se at det ikke er noe problem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 bruker du crt til laptopen? med 100 hz? 9289295[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Har du mange andre ting i bakgrunnen når du spiller cs? Ellers må du sette affinity på hl.exe til en av kjernene. 9289453[/snapback] saken er den at de fleste som spiller cs pleier å spille på crt og bruker feks 100 hz, og når de da går over for å spille cs på laptop så føles det ut som det hakker, men det hakker ikke det er bare det at det er 60 hz. 9289723[/snapback] Noensinne hørt om Luxus Leverpostei? De har en cd som har en tittel som passer her... Om du leser litt om hva slags problenmer han har (ikke hjernefeil som enkelte cs-spillere) så vil du se at det ikke er noe problem i det hele tatt. 9289795[/snapback] wow tøffingen, jeg tror fakisk Luxus Leverpostei har en cd som heter Festen er ikke helt den samme uten...... helt enig at den kan brukes her, hvis du noen gang har spillt med cs folk så forstår du hvorfor jeg spurte. Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Mye minne har du da?? Lenke til kommentar
Eldy Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 2 gb, 2ghz core2 duo og nvidia geforce go 7600. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 2 gb, 2ghz core2 duo og nvidia geforce go 7600. 9296364[/snapback] Lagger det like mye om du spiller singleplayer? Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg hadde samme problemet på min Acer Aspire 4520. Prøvde å sette affinity på den ene kjernen, men det hjalp lite eller ingenting. Men så kom jeg over Dual Core Optimizer, og nå går det som en drøm. Merk at dette programmet kun skal brukes på AMD-maskiner, ikke Intel. Tenkte bare jeg skulle dele erfaringen, i tilfelle det kanskje kunne være til hjelp for noen i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå