Gå til innhold

Ny spill PC fra intel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå for Crucial BallistiX istedenfor OCZ og Gå for quad istedenfor duo ....

9287790[/snapback]

Har byttet ramen nå, men er fortsatt usikker på CPU valget. Åssen vil CPU valget og prisene være rundt påsketider igjen da? Støtter hovedkortet jeg har de nye fra intel? (45nm? :hmm: )

Også lurer jeg på om det er samme hvilket merke jeg burde gå for angående skjermkortet? xfx 8800gts 320 koster 200 kr mer, men er det noe forskjell i det hele tatt utenom bundelen? Hvor ser jeg bundelen egentlig? :innocent:

Hadde håpet jeg kunne bestille i morgen sånn at netshop oslo har delene inne til lørdag. Uten om ramen da, den er bestilt fra komplett.

Takker for svar folkens.

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Ds4 hk støtter de nye inter 45nm prosessorene, det står på hjemmesiden til Gigabyte.

Bundle er eneste forskjell på skjermkortene men XFX er kjent for å klokke kortene sine og kan derfor være litt dyrene. Når det gjelder harddisk er det vel Samsung som ligger best ann, iallefall de som er mest populær. :)

Ellers ser alt bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Det ble Asus 8800gts 320mb, Gigabyte GA-P35-DS4 og Intel Core 2 Duo E6850. Harddisken blir enten segate eller samsung, litt usikker på hvor mange gb jeg trenger. Lønner det seg å gå for en på 320gb og bruke den kun til os, programmer og spill? og ta lagringene på en annen? Eller vil jeg ikke merke forskjell om jeg har lagring på samme disken, bare en annen partisjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...