Heggii Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Da jeg skal sende forespørsel om Fjernhjelp via MSN kommer denne meldingen: Your invitation was not sent because you need the latest version of Messenger to use the Remote Assistance feature. Please go to the Windows Live Messenger update site to install the latest version Og da jeg går inn på den siden som det er henvist nedlasting, og laster ned og installerer den versjonen, så kommer fortsatt den samme meldingen. Hva skal jeg gjøre? : / Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg er helt blank på det, men har personen i andre enden samme versjon? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Heggii Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jeg er helt blank på det, men har personen i andre enden samme versjon? 9287689[/snapback] Ja : o Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Du har tatt en restart? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvilken versjon får du opp vist du tar help -> About messenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå