RastaXP Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) ZTV lever videre på nett. Så, hva syns folket om det? Syns personlig det er et great loss. Ingenting er som Seinfeld klokka 5 før/etter middag. Og Ztv hadde mange gamle musikkvideoer i motsettning til MTV, og Voice som bare sender det sammme crappet hele tiden. ZTV, var litt som VH1 i grunn. Gikk mye gammel hip-hop der blant annet. Ellers var den ganske stock. Endret 15. august 2007 av RastaXP Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Litt trist, egentlig.. Sendte jo Bundy, Simpsons, KOQ, Seinfeld, osv.. + Noen fete filmer i ny og ne, og litt gammel hiphop. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ikke den værste kanalen som kunne forsvinne, men jeg har alltid hatt litt sansen for ZTV, de sender mye bra musikk, samt kvalitetsserier og gode filmer i ny og ne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 har slutta å se på tv jeg, vil jeg se noe kjøper jeg det på dvd. før så jeg en del på det, men ikke nå lenger liker heller å se ting når jeg vil. føler jeg for å se married with children ser jeg det der og da og slipper å vente på at det skal komme på tv Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ZTV er kanalen hvor det alltid er lett underholdning når man enn trenger det. Et stort tap vil jeg si (selv om jeg nærmest ikke ser på tv, men de få gangene er ZTV en god kanal å ha). Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri helt sjønt greia med og se TV på internett. Når man skal se TV skal man se det i sofaen eller go stolen Ikke på en kontorstol. Pluss at og se TV på en liten data sjerm blir veldig irriterendes i lengden. Jeg greier ikke og sitte og se en hel film på dataen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vel.. Å miste ZTV var et stort tap. Ingenting er som en god episode av Simpsons rundt klokka 23:30.. Så også på Seinfeld og King of Queens der.. Vi mistet det til fordel for Disney Channel (jeg mener.. ah.. herregud.) for noen dager siden, så nå kan jeg jo trøste meg med at når ikke jeg får se det, får ingen se det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gah, dette var ganske synd. ZTV er en av de kanalene jeg ofte stopper på når jeg bare zapper igjennom kanallista for å se om det er noe bra. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Har aldri helt sjønt greia med og se TV på internett. Når man skal se TV skal man se det i sofaen eller go stolen Ikke på en kontorstol. Pluss at og se TV på en liten data sjerm blir veldig irriterendes i lengden. Jeg greier ikke og sitte og se en hel film på dataen. 9291201[/snapback] Deluxe. TV på pc er jo latterlig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det kommer an på hvordan de vil sende det da. Om det blir bare en liten skjerm med ingen mulighet for forstørring, vil den nok bli kjedelig. Men hvis man vil få muligheten til fullskjerm og bra kvalitet, da vil den nok ta mer oppmerksomhet. Vil iallefall funke for meg siden PCen min er koblet til TVen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ganske tåpelig igrunnen. Spesielt hvis det skal koste penger. Hvis ikke kommer jeg nok til å se på det fra Xboxen min, som støtter å se strømmer over nettet. Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Stem for at ZTV bør bli og at Viasat4 og ZTV burde begge leve! http://www.petitiononline.com/Amix/petition.html Signer med ditt navn og jeg skal gå med alle som har signert til TV3 personlig om 2 uker! Minstekravet er at det kommer inn minimum 100 underskrifter som sier at man fortsatt vil ha ZTV i Norge. Sjekk også kampanjen min på YouTube! Dette er en viktig sak! Fordi at alle vil ha et godt TV-tilbud. Årsaken til at folk ser mindre på TV er pga for lite utvalg. I USA, Tyskland og Storbritania hvor kanaltilbudet er bra, så er denne trenden mindre. ZTV burde så absolutt få lov til å fortsette videre! Det er en kanal som Viasat kunne ha bygget videre på! Det er jo faktisk ganske kult at den ikke har noe tall i seg, men en Z bokstav. Det viser at de vil skille seg litt ut, og det trenger tv-mediet i Norge. Inovasjon! Norge mangler det og ZTV kunne jammen meg ha gjort mye på den fronten. Håper at noen her vil støtte meg opp. Hadde blitt kjempeglad om underskriftskampanjen kom over 100 iløpet av 2 uker. Stem om du brenner for et bredt utvalg av gode kvalitetskanaler! mvh, Michal Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vel, jeg får ikke sett det uansett, men jeg skjønner dere som vil ha den tilbake (det vil jeg også.. men dumme, dumme Disney Channel ).. Så dere får min "stemme".. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ZTV var den tv-kanalen det definitivt gikk mest i på tv stua i militæret. Har ikke tv her, men er synd om de fjerner ZTV uansett. Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ZTV var den tv-kanalen det definitivt gikk mest i på tv stua i militæret. Har ikke tv her, men er synd om de fjerner ZTV uansett. 9299271[/snapback] ZTV har en slags identitet. Viasat4 er ikke noe mer enn et nytt tall som liksom skal være så bra. De burde heller videreutvikle ZTV og eventuelt slenge på P4 nyhetene på TV3. Eventuelt ha nyhetene både på TV3 og Viasat4. La ZTV være en underholdningskanal for de unge fortsatt! Jeg ønsker dem tilbake! Takk til alle som har signert. Jo flere som signerer, jo flere vil være med på lista som jeg tar med meg til TV3 om 2 uker. mvh, Michal Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Da fikk du min signatur. Håper det hjelper Endret 17. august 2007 av OlaTK Lenke til kommentar
AmiDelf Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Da fikk du min signatur. Håper det hjelper 9299453[/snapback] Takk skal du ha! Jo flere er enige i at man trenger et bredere utvalg av tv-kanaler, jo større er sjangsen for at Viasat forstår dette. Hvis folk som eventuelt signerer også kommenterer med hva slags serier og programmer som ZTV burde sende, så hadde det vært gode opplysninger for dem. Gallup undersøkelsene kan man ikke stole 110% på! For jeg har snakket med mange på byen, jobben osv som sier at de sitter å ser helst på andre kanaler enn NRK. Og det er mange som tar frem eksemplet på at ZTV faktisk sender gode serier, filmer (hver dag kl 21.30 faktisk mot 3 dager i uken på Viasat4), musikk og at de hadde David Letterman Show! ZTV har et såpass stort potensiale at det er grunnen til at jeg interesserer meg så mye i denne saken. I Sverige har de klart å la ZTV fortsette som en ren musikk kanal. Her i Norge liker vi mer variert tv og jeg synes at Viasat bør få fortsette med det. Ja jeg er engasjert, og det bør alle som er interessert i mangfold være også! Michal Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Flott at noen lager en underskriftkampanje Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg skrev meg opp. Har i det siste blitt mer og mer oppmerksom på hvor mye jeg faktisk så på ZTV. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Kommer til å savne Ztv hvis den forsvinner helt, men de sier jo at en del av seriene skal fortsette på Viast 4 da. Edit: Post 300 i TV-serier og programmer-delen av forumet! Endret 31. august 2007 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå