Turbo sindre Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei har norton antivirus men føler at den egentlig ikke hjelper så mye. eks spy bot search and destroy finner mange ting norton ikke klarer å finne og bruker mindre resurser. Spørsmålet er klarer jeg meg med spybot search and destroy? eventuelt et annet antivirus program? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Selv fordrar jeg ikke Norton produkter. Andre klarer seg ikke uten.Med mindre du har ett 64bit OS kan du ta en titt på_http://free.grisoft.com/Selv bruker jeg disse tre alternativene.Merk at rootkit og anti-spy ikke "overvåker", kun scanner.De krever lite av systemet, oppdaterer seg veldig ofte og smertefritt.Om du appåtil vil ta en Spybot S.D. scann etter dette, kan du jo se om ikke alt er vekke.Surfer du på mye jalla sider tough, så er vel enda flere tiltak å foretrekke. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det spørsmålet er det vel bare du som sitter med svaret på. Har du ordentlig brannmur samt gode backuprutiner pluss at du har noenlunde "vettige surfevaner" så skal det egentlig ikke være det helt store behovet for verken Norton eller antispy. Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 For all del behold Norton antivirus. Den jobber i det stille og gjør ikke mye av seg , akkurat som et godt antivirusprogram skal gjøre. Det at den ikke finner noe er bare fordi den ikke slipper noe virus inn på dataen. Spybot Search and destroy søker etter spyware , som er noe helt annet. Dessuten er ikke Spybot det beste antispywareprogrammet. Superantispyware og AVG antispyware er bedre. Hvis du har tenkt å kvitte deg med Norton vil du være et lett bytte hvis du besøker litt skumle nettsider. Hvilken firewall bruker du ? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 For all del behold Norton antivirus.Den jobber i det stille og gjør ikke mye av seg , akkurat som et godt antivirusprogram skal gjøre. Det at den ikke finner noe er bare fordi den ikke slipper noe virus inn på dataen. Spybot Search and destroy søker etter spyware , som er noe helt annet. Dessuten er ikke Spybot det beste antispywareprogrammet. Superantispyware og AVG antispyware er bedre. Hvis du har tenkt å kvitte deg med Norton vil du være et lett bytte hvis du besøker litt skumle nettsider. Hvilken firewall bruker du ? 9288351[/snapback] Bruker windows firewall Lenke til kommentar
johome Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Den er bare ikke bra nok. Jeg bruker Kerio Firewall og er meget godt fornøyd med det. Comodo firewall er enda tettere , men vanskeligere å konfigurere. Jeg foreslår at du bruker en av disse to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå