Hofer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg får klager på at jeg er tauren female jeg Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Syntes female troll er den desidert tøffeste rasen hos Horde jeg. Er vel smak og behag Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Female troll er fine aa se paa om de er laget for aa vaere nettopp fin aa se paa (noen ser onde ut ). Mye penere enn female gnome og dwarf, men paa lik linje med UD females (som og er veldig pene). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 UD og Troll females pene sa du? :-O Smak og behag vil jeg si. Føler egentlig ikke at jeg hører hjemme her i tråden, siden jeg ser på min tidligere troll mage som et feilgrep. Jeg lagde henne for å føle meg unik, men vel... jeg synes ikke det passet helt. Likevel synes jeg det er bra at folk lager annet enn bare undead priest, undead mage, undead lock, tauren hunter og de vanlige kombinasjonene Stå på folkens! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 jeg får klager på at jeg er tauren female jeg 9299110[/snapback] De er jo kjempe kule! tøffe animations har de også Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Berserking > All Min troll female priest er bare tøffest! Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Syntes female troll er den desidert tøffeste rasen hos Horde jeg. Er vel smak og behag 9304793[/snapback] female troll er ikke en rase. troll er dog en rase Endret 18. august 2007 av lmthaman Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Nelf er greit, hvis det er female, male blir for gay. Har dere sett hvordan de går når de går rolig? *vrikke på hofta* 9296310[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=qI9EOrMQj_8 Hvordan de fik det så velsynkroniseret forstår jeg dog ikke... Endret 18. august 2007 av Nikitta Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hvor ofte ser man en female troll rogue O_o 9291117[/snapback] Jeg hadde en female troll rogue, men jeg er så dårlig til att spille den klassen. Jeg har nu en female troll shaman. Hun er fin og shaman er gøy att spille. Jeg liker ikke hennes /train, men det er det eneste jeg kan tenke på att jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 jeg får klager på at jeg er tauren female jeg 9299110[/snapback] Jeg har både dwarf female og tauren female, men har bare en gang fått kommentar på det og det var på min dwarf female. Jeg liker disse mye mye bedre en de raserne som mest ser ut som Barbie og Ken. De er så kjedelige. En til fra Youtube for at sette tingen i perspektiv "Too bad, Kenny! Ain't got any!" Så hellere troll female! Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan de fik det så velsynkroniseret forstår jeg dog ikke... 9307589[/snapback] Det finnes en trinket, som får alle rundt deg til å danse, og da starter de jo likt. (Unnskyld for OT.) Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja, som du ser av bildet, så skiller den mellom cat og cat (prowl). Du stiller der hvilken bar den skal skifte til i cat, og i cat stealth. 9273750[/snapback] ok, takker 9282290[/snapback] mee wants pics Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå