OscarWoHA Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Post deres bilder og diskuter positive og negative sider ved deres kvinnelige troll. Her er en liste over vitser: * Da way to a man's heart is through his stomach, but I go through da ribcage! * Strong halitosis be but one of my feminine traits. * I feel pretty. Oh so pretty. <spitting sound>. * If cannibalism be wrong, I don't want to be right! * I got all this, and personality too. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde en level 70 female troll mage ved navn Tluana tidligere. Jeg tror nesten ikke det fantes noen styggere character i mils omkrets, og jeg angret hvert sekund etter level 40 på at jeg faktisk hadde valgt female troll fremfor undead. Positive sider: - jeg så omtrent ingen andre av min art noen steder Negative sider: - det så forferdelig stygt ut - altfor stor og klumpete - stygg stemme og latter Kommer sikker på mer om jeg tenker meg litt om. Hvis jeg har lyst. *grøss* Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Håperdu ikke slettet henne! Skulle ønske den var min Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hadde en female troll rogue som jeg levlet til 60 Glad jeg ikke valgte undead. Det var det altfor mange av. Følte meg litt unik. Endret 15. august 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) :!: Skulle nesten postet noen bilder her til dere med denne troll-fetishen. Men grei rase de ja. Endret 15. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Usj, kompisen min har en 70 female troll mage- alle gjør narr av han "Hu er ikke stygg da!" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Female Troll er hawt! Angrer litt for at jeg valgte male. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har en female troll warrior... Jeg skulle ønske de kunne laget noen nye animasjoner til dem, hun slår som om hun har parkinsons. Men man følger seg unik. Veldig unik når man også er warrior. 8D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Female trolls er så sexy Elsker dem! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Female trolls er geniale. Kjæresten har 2, Warrior og Mage. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hvor ofte ser man en female troll rogue O_o hadde male troll selv.. missfornøyd 2k Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 female troll er jo mye tøffere enn male! jeg har en lvl 31 female troll hunter som jeg levler litt smått på innimellom, det er fett det siden det er så få andre som er det. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hvor ofte ser man en female troll rogue O_o hadde male troll selv.. missfornøyd 2k 9291117[/snapback] Hah, jeg og en venn av meg hadde en hver som vi levla opp i starten av wow :!: Lenke til kommentar
Fuzoya Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hahha! Jeg har ingen female trolls , men jeg har en female dwarf! Nå er det kanskje ikke det sjeldneste det da, men kan ikke si det er så mange av dem at det gjør noe :!: Fått en del syke whispers i bg's som "omg! female dwarf! how could you!?" Morsomt med sånne whispers ja Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde en 70 female troll mage som jeg fikk, den gadd jeg ikke ha engang. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg liker å spille female troll mage Lenke til kommentar
bajs Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ugh har en lvl 60 troll shadowpriest, jeg syntes hu var søt da jeg lagde hu, ikke nå lengre da :< Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aldri skjønt dealen med at ingen liker trolls, men men, folk får spille hva de vil. Jeg liker ikke nelfers så jeg kan jo skjønne greie egentlig. Min gamle main var en Troll Hunter, og jeg tror fortsatt at Troll er rasen jeg liker best. Men nok off-topic. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ikke noe i veien med male trolls da Alt annet enn utseende og racials er tøft på female trolls spør du meg. Nelf er greit, hvis det er female, male blir for gay. Har dere sett hvordan de går når de går rolig? *vrikke på hofta* Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Female Troll ser ut som en dårlig behandlet russisk hore som sveller i solsteika og har fått for mye ukjente objekter inn i seg, om det måtte være øra, munn eller ræva. Noe av det jævligste jeg har sett. Bort ifra gnomes som jeg ser for meg lille Minime drive på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå