eARNIe Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Har bestilt en ny Shuttle SD39P2 hardware: Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz Asus GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCIe OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel Seagate 250GB S-ATA II Jeg kan og bygge en pc, men er på ingen måte proff. Noen som har samme utgangspunkt som meg og har prøvd å bygge en shuttle før? Vet jo at det i utgangspunktet ikke skal være altfor vanklig siden både hovedkort og psu er på plass. Det jeg lurer på er om jeg burde få et pc-firma til å bare bygge den for meg? Endret 15. august 2007 av eARNIe Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Kanske du har en venn som kunne gitt litt veiledning?Om du har gjort dette før, så er det nok ikke noe mer hokuspokus med en shuttle maskin. Får ikke helt for meg hvilket utgangspunkt du har.Her er en av guidene fra HW.no_http://www.hardware.no/guider/annet/pc-bygging/9369 Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Takk Forresten noen som vet om RAM brikkene passer i shuttl'en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå