Aak1 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Er litt usikker på dette bildet. Motivet er ganske uinteressant, og jeg har sittet å redigert på det en stund nå, så kan ikke lenger si om det er bra eller dårlig :!: Hva synes dere? - Nikon D80 med 18-70mm kit. - ISO 100 - 1/100 sek - F/4,5 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Ser at ingen andre har kommentert bildet, så jeg får prøve å starte kommentarene. Jeg synes det ble ganske fint, men så har jeg overhodet ingen interesse og peiling på slike bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2007 Rapporter Del Skrevet 15. august 2007 Det er fine farger - det eneste som trekker ned for meg er at gress-stråene også er skarpe. Tom Lenke til kommentar
reds Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Pent.. absolutt pent! Veldig fint perspektiv - nede blant lyng og gras. Vakkert. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Pent bilde av intetsigende motiv. Kunne det vært en idé å øke kontrastene på hovedmotivet litt? Tenker mest på å heve de lyse områdene. Slik det fremstår nå syns jeg det er litt mørkt og klaustrofobisk - forsåvidt greit at bildet er så "lukket", men jeg tror du har litt å gå på ifht. lyset på hovedmotivet. De få skarpe gresstråene syns jeg ikke gjør noe. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 Jeg synes du har gjort en god jobb her. Du har gitt et i utgangspunktet kjedelig motiv, en veldig spennende atmosfære. Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. august 2007 Rapporter Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Vakkert, men den lyse delen til venstre på soppen ødela litt. Endret 19. august 2007 av operg Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Et ok bilde. Ville ha forsøkt å gjøre soppen (?) lysere samt å croppe bort de mørke delene på toppen av bildet. Fint perspektiv og fine bokeh. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. august 2007 Rapporter Del Skrevet 17. august 2007 Kan du slenge med originalen også? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) hmm, kan vel det siden du spør. Selv om det er taboo for meg å vise orginaler ^^ EDIT: Det ble litt kluss her. Bare å slette denne. Endret 18. august 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) hmm, kan vel det siden du spør. Selv om det er taboo for meg å vise orginaler ^^ Endret 18. august 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Wow, jeg må si redigeringen har totalt forandret bildet her! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 Ja jeg synes at redigeringen din har gjort bildet ditt mer spennende. Kan ikke si meg enig i kritikken du har fått over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå