Gå til innhold

Nokia 6233 eller SE K610i

Rasks

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse er best? Jeg er ute etter en telefon som ikke er alt for dyr, men som har litt funksjoner. Jeg kommer nok ikke til å bruke den noe særlig på nett, men kanskje skjekke litt epost.

Telefonen bør være rask og ha god ytelse, og ha en bra skjerm. Kamera er det ikke så nøye med. Må ha minnekortstøtte og blåtann.

Jeg ser at 6233 har både 3G og EDGE, mens K610i bare har 3G. Trenger jeg EDGE hvis jeg ikke skal bruke mobilen lite på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hatt en k610i og etter egen erfaring synes jeg den hadde veldig god batteritid. Kunne bruke den i 5-6 dager så det er ett veldig stort pluss :!:

Ellers er ikke skjermen så veldig bra på k610i

Nokia6233 har jo både egde og 3g mens k610i har bare 3g så du får jo bare gprs hastighet ved plasser uten 3g.

Viss du setter pris på bra batteritid ville jeg gått for k610i :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er usikker på hva jeg trenger av 3G og/eller EDGE. Kommer nok aldri til å bruke videotelefoni, kanskje jeg kommer til å være litt på nett og skjekke epost.

Har lest en del steder at K610i har blass og uskarp skjerm, men er den veldig dårlig?

Lenke til kommentar

Anbefaler absolutt Nokia 6233. Den beste telefonen jeg har hatt hittil. Veldig stabil og god. Har hatt den siden juni i fjor og mener det må være en av de beste mobilene på markedet med hensyn på pris i forhold til kvalitet og utstyrsnivå.

Jeg hører mye på radio og kunne ikke tenke meg en mobil uten det. Akkurat nå har radioen faktisk vært påslått døgnet rundt siden mandag.

Lenke til kommentar

Hei! Av disse telefonene ville jeg valgt Nokia 6233;)

For skjermen er mye skarpere med 240*320 piksler, og sammen med Nokia's series 40- menyer blir det en gøy å bruke den:)

Det som imponerer meg mest er videokvaliteten. Den er ganske mye skarpere en k610i, og andre telefoner.

Har ikke noe å si på Mp3-spilleren heller, den er ganske grei. Men du må nok ha et minnekort hvis du skal fylle den med musikk.

Hvis du velger 6233 tror jeg du vil bli fornøyd;D

Lenke til kommentar

Har selv 6233, og mener man får veldig mye for pengene.

Skjermen er fin og skarp, veldig bra video(ikke fullt så bra kamera, men er brukbart det og),fine og lettfattlige menyer og bra batterilevetid.

Musikkavspilleren syns jeg virker bra, selvom det ikke er noen avansert spiller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...