Gå til innhold

"Navnløst" skjermkort, hjelp

BadFurDay

Anbefalte innlegg

hjelp!

Sitter på en pc her nå og skal oppdatere driverene til skjermkortet.

problemet er bare det at det er ingenher som vet hva slags skjermkort det er i maskinen. jeg har prøvd å sjekke i enhetsbehandling, men det står absolutt ingenting der, skjermkortet er "navnløst".

Noen som har noen løsning på hvordan vi skal finne ut dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hjelp!

problemet er bare det at det er ingenher som vet hva slags skjermkort det er i maskinen. jeg har prøvd å sjekke i enhetsbehandling, men det står absolutt ingenting der, skjermkortet er "navnløst".

9287282[/snapback]

Sikkert integrert. En kompis sleit med det samme, fant ut at han hadde integrert skjermkort. Fujitsu Siemens-PC tror jeg..

Lenke til kommentar
hjelp!

9287282[/snapback]

Sikkert integrert. En kompis sleit med det samme, fant ut at han hadde integrert skjermkort. Fujitsu Siemens-PC tror jeg..

9288040[/snapback]

neinei, vi kan da mer om pc enn somså :p er ikke integrert, fant ut det var et ati radeon 9550... men når jeg lastet ned driveren til den og kjører den så¨får jeg beskjed om at det ikke er riktig driver for skjermkortet, eller muligens operativsystemet (ja jeg lastet ned til riktig operativsystem :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...