Gå til innhold

Hvilke spill "angrer" du på at du gikk glipp av?

Anbefalte innlegg

Det er ogå et pågående prosjekt hvor noen lager hele HL1 på nytt med sourceteknologi (dette er noe annet enn Half-Life: Source som bare er standard HL1 som emuleres i source motoren). Sjekk www.blackmesasource.com . Kan lønne seg å vente til det er ute kanskje?

Altså en grafisk overhaling? (er såpass noob når det gjelder CS/HL at jeg ikke helt vet hva sourceteknologi er)

Nei, ikke bare en overhaling, de lager hele spillet på nytt. Lager alle brettene, modellene, musikken og så videre helt fra grunnen av med samme teknologi som brukes i half-life 2, counterstrike source og så videre - altså source-motoren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Excalibur

-Blues Brothers (genialt 2D-spill!)

-Half-Life 2

-Starcraft

-Dark Messiah

-Gears of War og Halo- serien

Excalibur kjøpte jeg for 30,- på den lokale Spaceworld-butikken for endel år siden, men ble ødelagt av riper og dritt ikke lenge etterpå :cry: Utrolig kult og spill med herlig atmosfære. Blues Brothers har jeg spilt tidligere, men har aldri fått spilt det ferdig :ermm:

Lenke til kommentar

Har aldri spilt noen av Final Fantasy spillene - men har to filmer på dvd fra serien??

Tok meg sammen i sommer og spilte igjenom Zelda: Ocarina of Time, Majoras Mask og Super Mario 64 - helt fantastisk!!

Dette var 3 spill jeg har tenkt på og spille i mange år. I og med at det stort sett var drittvær i sommer så fikk jeg endelig opplevd magien i disse klassikerene.

Lenke til kommentar

*God of War 2(kommer nok, når det går ned i pris)

*PGR1(elsker PGR2)

*Zelda

*FF

*Half-Life(skal kjøpe Orange Box- litt synd at HL1 ikke er med, men det er jo tross alt 5 spill der :innocent: )

*R&C

*KOTOR

For noen måneder siden kjøpte jeg faktisk de 4 spilla jeg synes så mest interesante ut på Ps2(har bare hatt xbox og Nintendo før):

*God of War 1= storfornøyd, fantastisk spill

*ICO = perfekt spill, men litt kort. Kanskje den oppfølgeren(ICO2) sammen med GOW 3 som kan få meg til å kjøpe Ps3

*MGS3= SKUFFET, det vil si har bare spilt det i en time og det var dritkjedelig. Er det kun sniking i 3persons synsvinkel? eller blir det mer action etterhvert? Tror ikke det er min type spill.

*Shadow of the Collosus= greit, men det blei også ganske kjedelig, har ikke fullført det. Trodde det skulle vere mer problemløsing som ICO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...