Gå til innhold

Hvilke spill "angrer" du på at du gikk glipp av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unreal tournament serien (men denne gangen gleder jeg meg veldig til 3'ern!)

half life 1 (blir til å spille igjennom enern når black mesa kommer (en mod-remake av half life 1)

OOoohh da kan du virkelig glede deg.

Av alle serier der ute så er jeg ekstra glad for at jeg har fått med meg Unreal Tournament. Jeg har liksom sett at selve navnet ikke er like stort som Quake eller Counter Strike, men det fortjener absolutt å være det.

Jeg syntes UT er den beste online skytespill opplevelsen du får tak i.

Lenke til kommentar

De jeg angrer mest på:

Fallout serien - har starta på nr2 og tactics, men kom aldri i gang før jeg begynte med noe nytt :(

Beyond Good and Evil - planlagt å kjøpe men har ikke kommet noe lengre på 3 år

Final Fantasy - spillt littegrann på noen av dem, men har ikke PS2 selv og får ikke FF7 til pc til å fungere

Zelda: Ocarina of Time og Twilight Princess - driver på med Majoras mask, og har avtale om å låne OoC, men ser dårlig ut for TP

Icewind Dale spillene og Planescape så en samlepakke med disse, men har ikke tid :(

Deus Ex skaffet nr2, men sikler etter nr1 og tid til å spille det

System Shock 2 Tror dette er freeware eller no nå, er på listen over ting som skal gjøres

mesteparten av problemet er egentlig at jeg ikke har tid til å spille gjennom alt jeg har lyst til å spille gjennom eller penger til å anskaffe det hvis jeg hadde hatt tid

Lenke til kommentar

Grim Fandango, hadde ein demo, men den funka ikkje på PC-en.

Zelda på GB(A), har vurdert å skaffe meg dei.

Heroes I og II, men eg var vel altfor liten til å spele, eller i det heile tatt skjønne det.

Mertoid Echoes (?), har Prime, og får litt lyst til å prøve Corruption, men vil spele Echoes fyrst.

Halo 1 og 2, men hadde ikkje Xbox den gong.

Kjem ikkje på fleire.

Lenke til kommentar

Til dere 2 siste, så er nå flere av disse spillene ikke "for sent" å få med seg..

Både BioShock og Gears of War er nå "up-to-date" og kan spilles veldig godt i "disse dager" også! :)

Grafikken er litt "outdated" på HL1, men fra og med Half-Life 2, så er nå det spillet så godt som "nytt", også! Kjøp the Orage Box! :) (mener å ha hørt at HL1 skal komme ut på nytt, bare med bedre grafikk!?)

:)

Lenke til kommentar

Blir deprimert av disse trådene :(

Alt for mange spill jeg har gått glipp av, og listen øker stadig... Døgnet har ikke nok timer rett og slett!

Sliter nok med å spille alle de "nye" spillene jeg vil oppleve. Da blir det vanskelig å finne tid til å spille de uttalige eldre klassikerne som finnes. Vanskelig å tvinge seg selv til å fullføre eldre spill også, spesielt hvis de er utdatert.

Spill jeg håper å spille ferdig engang:

Monkey Island 1 og 2.

Sam and Max serien.

Full Throttle

Grim Fandango (Er fan av pek/klikk, og vet derfor hvor tragisk det er å ha gått glipp av disse :/... Var vel forut min tid)

Ratchet and Clank serien

Chrono Trigger

Half Life 1/2 (Skal kjøpe jeg Orange Box snart i det minste. Enern kommer jeg nok aldri til å gidde)

2D Zelda spillla

Shadow of the Colossus

Metroid Prime 2

System Shock 2

Contra/Super Probotector spilla

De jeg kom på i farten..

Lenke til kommentar
Det er ogå et pågående prosjekt hvor noen lager hele HL1 på nytt med sourceteknologi (dette er noe annet enn Half-Life: Source som bare er standard HL1 som emuleres i source motoren). Sjekk www.blackmesasource.com . Kan lønne seg å vente til det er ute kanskje?

Altså en grafisk overhaling? (er såpass noob når det gjelder CS/HL at jeg ikke helt vet hva sourceteknologi er)

Lenke til kommentar

Jeg angrer på at jeg gikk glipp av Metal Gear Solid 2 og 3. Jeg digget virkelig Metal Gear Solid og jeg gledet meg til 2-ern skulle komme, men det ble aldri til at jeg kjøpte det. Jeg hadde til og med en kamerat som hadde det og tilbø seg å låne det til meg, men jeg sa nei :hm:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...