Gå til innhold

Hvilke spill "angrer" du på at du gikk glipp av?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel for å være ærlig har jeg aldri involvert meg i Mario serien. Ikke i det hele tatt. Jeg har aldri spilt og runnet ett eneste spill med Mario i. Og strengt tatt tror jeg ikke at jeg har gått glipp av mye.

Jeg har selvfølgelig spilt Mario hos kompiser, men husker ikke hva det het engang. Og så har jeg også hatt et eller annet Mariospill på et sånt "32 games in one" gameboy spill:P

Lenke til kommentar

Final Fantasy

Har ikke spilt noen, utenom IV på Game Boy, men ble aldri til at jeg spilte det så mye.

Half-Life

Har alltid hatt lyst til å spilt 1-en. Så kom 2-en, men jeg synes jeg burde ha spilt 1-en først...

Tales Of Symphonia

Liker godt RPG og har alltid syntes at ToS så interessant ut, men det ble aldri noe til at jeg kjøpte det. Noen som anbefaler dette spillet nå?

Lenke til kommentar
Tales Of Symphonia

Liker godt RPG og har alltid syntes at ToS så interessant ut, men det ble aldri noe til at jeg kjøpte det. Noen som anbefaler dette spillet nå?

Veldig standard, egentlig. Klisjefylt historie og et par utrolig irriterende figurer (ja, Collette, jeg ser på deg). Likevel er kampsystemet skikkelig gøy, og spillet har god replayvalue, så om du liker RPGer kan du nok være trygg på at det vil falle i smak.

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...