Gå til innhold

Hvilke spill "angrer" du på at du gikk glipp av?

Anbefalte innlegg

Monkey Island, Settlers 2, Zelda Majoras Mask, A Link To The Past, Metroid, SuperMario 64, Half Life 2, klassikere som jeg føler det er for sent å begynne med nå.

9615166[/snapback]

Disse _MÅ_ du jo bare få med deg. It's history.

9665504[/snapback]

Den er jeg ikke helt enig i. Majoras Mask er etter min mening det dårligste Zelda spillet. Hele konseptet med tre døgn, og så jævla mange masker føkka det helt opp. Gadd ikke finne alle maskene selv til slutt. Og endte opp med å bruke en guide for å finne maskene :blush:

Spill som jeg har gått glipp av:

-Halo serien (kjøper kanskje 360 imorgen :p )

-MGS1 :cry: , faen å lenge jeg har lett etter det...

-Final Fantasy serien, såvidt test FFIX, var bra, men han som jeg spillte det hos hatet spill der han måtte tenke i mer enn 3 sek... :p

-Metroid, men kan huske å ha sett på broren til kompisen min spille dette

-De første Zelda spillene, Men de er på langt opp på lista over spill som skal ned fra VC :p

-Pro Evolution Soccer

-God of War

-Resident Evil (har prøvd, men tørte ikke :ermm: )

-Grimm Fandango

Endret av n00bmaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God of War spillene.

Ja jeg vet jeg kan kjøpe dem nå, men jeg føler liksom at de er for gamle nå.

Det føles litt som å kjøpe utgått mat.

Noe av det beste du kan finne innenfor Hack 'n Slash, så jeg ville ikke nølt var jeg deg. Dessuten, gammelt? Eneren er jo fra 2005, man kan vel ikke kalle det gammelt?

Tro meg, dette er mat med LANG holdbarhetsdato ;)

Lenke til kommentar

Heh. Det er ikke alle som er glad i å kjøpe gamle spill:P

Jeg holdt på med Final Fantasy XII rett før jeg skaffet meg PS3. Etter det så har det dessverre støvet ned på hylla til fordel for Motorstorm og Warhawk.

Mens jeg er på FF, så har jeg alltid angret på at jeg aldri kjøpte Final Fantasy Tactics. Nå som det er lansert på PSP ser jeg fremover til å prøve det ut. Merket meg en haug med gode anmeldelser av det.

Endret av Cetramarius
Lenke til kommentar
Synes det er litt synd at jeg ikke hadde noen interesse for RTS-sjangeren, spill som wc3 og starcraft.

Vel hvis man slett ikke liker det så kan man ikke gjøre så veldig mye med det. Starcraft og Warcraftserien er jo klassikere så det er jo synd og gå glipp av de, men om det ikke interesserer i det hele tatt så kan man lite gjøre. Personlig er RTS en av de sjangrene jeg liker aller best, og SC/WC har tatt opp en god del av min tid opp gjennom årene.

Lenke til kommentar

- Fallout 1 og 2

- Planescape: Torment

- Baldur's Gate I og II, samt tilleggspakker

- Icewind Dale I og II, samt tilleggspakker

Kjøpt samlepakken til Baldur's Gate, Icewind Dale og Fallout, så jeg venter på det rette øyeblikket for å kunne grave meg ned i disse klassikerne. Fullførte nettopp Mask of the Betrayer, så jeg er litt sulten på flere D&D-historier.

Lenke til kommentar
Mens jeg er på FF, så har jeg alltid angret på at jeg aldri kjøpte Final Fantasy Tactics. Nå som det er lansert på PSP ser jeg fremover til å prøve det ut. Merket meg en haug med gode anmeldelser av det.

Ja, det er faktisk utrolig bra. Nårjeg setter meg ned med det, blir jeg hektet.

Selv angrer jeg på at jeg har gått glipp av Valkyrie Profile, men enda mer, Shin Megami Tensei. Spilte et av dem(Lucifers Call) for et par år siden på PS2, og det var meget digg.

Lenke til kommentar

Hmm.. da var tiden inne for å tilstå..

Jeg har aldri fått spilt følgende serier

-God of War

-Resident Evil (like før jeg kjøpte en samlepakke her sist jeg var å kjøpte spill..)

-MGS

-Metroid

-Halo

-Paper Mario

Meen.. det jeg skammer meg mest over er Kingdom Hearts!

Jeg eeelsker FF serien, og jeg digger Disney.. (så mye at jeg jobber i disneyworld nå..:p) ser ikke en eneste grunn til at jeg ikke kommer til å elske disse spillene.. men, fikk aldri sumlet meg til å spille det.. Jeg så etter 1'eren sist jeg var å handlet spill, men fant det ikke.. Må vel spille 1'ern først?

Andre spill som jeg har mistet er f.eks

Zelda Wind Walker.. (begynte på dette og kom ca halveis, men så måtte jeg dra fra Wii'en min da jeg dro hit til statene..)

Lenke til kommentar
Jeg har fått med meg alle disse. Men sånn som Valve melker Half Life universet er det ikke rart noen har gått glipp av disse.

Det var nemlig flere tillegg til den opprinnelige historien i Half Life og flere sidespill. Noen som ikke fikk med seg

Half Life: Oposing Force

Half Life: Blue shift

Half Life: Gunman Chronicles

?

Ingen av disse ble laget av Valve. Det er Gearbox Software som laget de to første. Gunman ble laget av Rewolf Software. Og jeg vil ikke kalle det melking når alle tilbyr nye vinkler på historien og er i og for seg et nytt spill.

Noen titler jeg ønsker jeg ikke har gått glipp av er:

- Shadow of the Colossus

- God of War 1/2

- Okami

Jeg har aldri eid en Playstation, så disse vil jeg nok aldri få oppleve. Synd er det, for alle er solide spill. Men jeg liker bare ikke Playstation, sånn er det.

Lenke til kommentar

Først og fremst en veldig kult tråd. Ser det er mange her som har godt glipp av mange stilige perler

Når jeg tenker over det har jeg gått glipp av veldig mange spill:

Silent Hill 1,2,3,4 - Har spilt litt av firern, men det var ikke så genialt

At jeg ikke spilte resten av FFIX

ICO - jeg digger den sjangeren, så rart jeg ikke har spilt dette eller netse spillet på listen

Shadow of the C

God of War - Hørt mye godt om dette, men har vel spilt andre spill isteden, da

MGS 3 - var i utlandet da det kom, fikk meg aldri tid til å prøve det. Har det på hjemlån nå, men har ikke spilt noe mere fordet

Monkey Island, har bare spilt det ene på PS2 (var genialt)

Evil Twin - Tror dette skal være kult

Dragon Quest - ikke spilt et eneste et

Fatal Frame spilla

Final Fantasy Dirge of C

Kingdom Hearts 1 og ""

Manhunt II (tror det har kommet ut nå)

MegaMan - Har bare spilt noen av spilla, burde spille alle sammen

Skate - må kjøpes

Dirt - må kjøpes

Naruto spilla

Full Metal Alchemist spillet

Skullet tro jeg nesten ikke spilte i det hele tatt, men jeg har spilt maasse!

EDIT: glemte visst FFVI, V, tactis, Chrono Triggers, og heller ingen før det. Har bare spilt de på PS1/2

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Og jeg vil ikke kalle det melking når alle tilbyr nye vinkler på historien og er i og for seg et nytt spill.

Neivel hehe. Det er det samme jeg sier om Square og Final Fantasy VII universet. Uten å alltid overbevise meg selv helt.

Ellers så angrer jeg litt på at jeg ikke kjøpte Devil May Cry spillene. Jeg tok liksom en avgjørelsen på den tiden. Enten Onimusha 1 eller Devil May Cry, da ble det Onimusha jeg ble avhengig av i all tid fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...