chokke Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Little Big Adventure 1+2. Fulgte med den første PC'en, skjønte ikke hvordan noe funka og ga opp (((((((((((((((((( Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dawn of War: Winter Assault og Dark Crusade.. Faen hadde ikke råd og nå kommer Dawn of War 2 ut snart =( Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 FF7, irriterer meg den dag idag. Orker ikke spille det nå siden jeg hater grafikk på gamle spill. 2d spill har jo koselig grafikk, men gamle 3d spill er kvalmende. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 FF7, irriterer meg den dag idag. Orker ikke spille det nå siden jeg hater grafikk på gamle spill. 2d spill har jo koselig grafikk, men gamle 3d spill er kvalmende. 9414924[/snapback] Med ff7 glemmer du grafikken i løpet av noen timer Uansett håper jeg inderlig det kommer en remake. Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dawn of War: Winter Assault og Dark Crusade.. Faen hadde ikke råd og nå kommer Dawn of War 2 ut snart =( 9414328[/snapback] Er dette i det hele tatt bekreftet? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 "Gå glipp av" Herregud, det går jo ikke ann å gå glipp at et spill. Det er bare å spille i vei når du vil jo..... Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Var litt kjipt å gå glipp av wow, nei vent det var det ikke Syns rimelig synd på de som gikk glipp av Master of Magic though hehe edit: Syns det var kjipt å gå glipp av onlinedelen i Battle for middle-earth (har spilt maaaaaaaaaasssse BFME2 og exp) + endel andre rts spill online som feks starcraft, generals og wc3. Går jo seff ann å starte nå, men er jo fetest i starten når alle er nybegynnere Endret 3. september 2007 av Uncas Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hm må si mgs serien og final fantasy, aldri spilt noen av dem.. men aldri for sent heller.. har bestillt det meste fra amazon. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Neverwinter Nights 2, jeg har alltid trodd det var online only, men for et par dager siden fant jeg ut at det var SP også, så i går natt fikk jeg installert det . Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 FF 7 Alle sier det er så bra, at det er det beste FF spillet i serien osv.. Jeg vil også prøve detta Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) FF 7 Alle sier det er så bra, at det er det beste FF spillet i serien osv.. Jeg vil også prøve detta 9610521[/snapback] Det samme fikk jeg høre, men FFVII er og blir et av de verste FF-spillene jeg har spilt. Ikke ha for høye forhåpninger, da ender du bare opp med å bli skuffa. Selv kunne jeg gjerne ha opplevd Castlevania: SOTN og FFVI litt før. Husker nemlig at alle snakka om disse for en del år tilbake, men da brydde jeg meg ikke. Endret 1. oktober 2007 av RevX Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Dark Cloud 2/Dark Chronicle (Sliter med å få tak i dette)Final Fantasy 6, 8 og 9 System Shock 1 og 2 Deus Ex Ellers har jeg vel stort sett fått tak i eller spilt de spillene jeg har følt jeg gikk glipp av. 9292010[/snapback] Jeg fant Dark Chronicle på amazon Endret 1. oktober 2007 av Shifty Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 FF 7 Alle sier det er så bra, at det er det beste FF spillet i serien osv.. Jeg vil også prøve detta 9610521[/snapback] Det samme fikk jeg høre, men FFVII er og blir et av de verste FF-spillene jeg har spilt. Ikke ha for høye forhåpninger, da ender du bare opp med å bli skuffa. Selv kunne jeg gjerne ha opplevd Castlevania: SOTN og FFVI litt før. Husker nemlig at alle snakka om disse for en del år tilbake, men da brydde jeg meg ikke. 9611205[/snapback] For noe tull. FFVII er og blir det beste japanske RPG'et i historien. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Medal of Honor: Airborne Leste om det i avisa, og etter god erfaring med Allied Assault, syntes jeg det kunne være noe å prøve det og. Men den gang ei. Skuffelsen ble stor da jeg fikk vite at det ikke støtter skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg angrer mest på at jeg har gått glipp av HELE Final Fantasy serien, har faktisk aldri prøvd noen av dem. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Final Fantasy-serien. Ikke prøvd et eneste FF spill. Baldurs gate II - Jeg ELSKET nummer en, noe som ga meg mange gode timer forann skjermen.. Jeg kjøpte til og med dvd-versjonen her en dag, siden de gamle cd'ene ble så slitt av å bytte de hele tida! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) System Shock spillene gikk jeg glipp av, skulle gjerne ha spilt de. Men ett spill som virkelig skiller seg ut på "gå glipp av" listen er Planescape:Torment. Fikk dessverre aldri prøvd dette, elsker BG serien og har vel spilt de fleste rpgene fra den kanten, men Planescape:Torment har jeg aldri klart å få tak i. Endret 1. oktober 2007 av sp0ck Lenke til kommentar
RevX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 FF 7 Alle sier det er så bra, at det er det beste FF spillet i serien osv.. Jeg vil også prøve detta 9610521[/snapback] Det samme fikk jeg høre, men FFVII er og blir et av de verste FF-spillene jeg har spilt. Ikke ha for høye forhåpninger, da ender du bare opp med å bli skuffa. Selv kunne jeg gjerne ha opplevd Castlevania: SOTN og FFVI litt før. Husker nemlig at alle snakka om disse for en del år tilbake, men da brydde jeg meg ikke. 9611205[/snapback] For noe tull. FFVII er og blir det beste japanske RPG'et i historien. 9611484[/snapback] For min del er det oppskrytt. Historien er kjedelig, og engasjerer meg lite. Folk sier at jeg må bruke noen timer på å sette meg inn i den, men jeg setter mer pris på en historie som ikke krever full innsikt og forståelse, og som fortsatt er bra. Figurene er irriterende, enten ved at det dreier seg om klisjefylte typer som sinna svarte menn og "den siste av en utdødd rase", eller ved at de er mørke og dystre emoer (hvor Sephrioth er den største emokiden av dem alle). Kampsystemet er også utrolig irriterende, med treige kamper hvor du kun trenger å holde inne en knapp for å vinne (mot bosser slipper du løs summons, og healer en gang i blant - så utfordrende!). Hvis jeg skal nevne en bra ting med VII, er det musikken. Ellers ser jeg absolutt ikke hva som gjør det til det beste JRPGet i historien. Men dette er nå min mening (og dette er vel feil sted å diskutere det også?) Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 For min del er det oppskrytt. Historien er kjedelig, og engasjerer meg lite. Folk sier at jeg må bruke noen timer på å sette meg inn i den, men jeg setter mer pris på en historie som ikke krever full innsikt og forståelse, og som fortsatt er bra. Med andre ord, FFVII ble for avansert for deg? Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Figurene er irriterende, enten ved at det dreier seg om klisjefylte typer som sinna svarte menn og "den siste av en utdødd rase", eller ved at de er mørke og dystre emoer (hvor Sephrioth er den største emokiden av dem alle). Kampsystemet er også utrolig irriterende, med treige kamper hvor du kun trenger å holde inne en knapp for å vinne (mot bosser slipper du løs summons, og healer en gang i blant - så utfordrende!). Herregud, hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå