Gå til innhold

Hvilke spill "angrer" du på at du gikk glipp av?

Anbefalte innlegg

ganske mange spill jeg angrer på at jeg gikk glipp av

flatout(1)

fallout(1,2)

gothic (3)

diablo (1,2)

metal gear solid 3

jak 2

Rayman (3,raving rabids)

duke nukem 3D

DOOM (1,2,3)

Far cry

Kingdom hearts (1,2)

Battlefield (1942,vietnam)

Final fantasy (7,12)

Tekken 3

Counter strike: condition zero

Tror det var alle, ok nå fikk jeg veldig lyst til og spille de spillene. får ta meg en tur ned til spiderman og se om de har noen av dem på billigsalg :)

edit: la til noen fler, jihuuu den tohundrede posten min her :)

Endret av 2r3fo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan gå god for at stort sett samtlige av spillene som er nevnt her er spill som BØR spilles, og de anbefales på det sterkeste. Kanskje med unntak av counter strike: CZ... Det tar egentlig bort det eneste plusset CS har, nemlig å ydmyke kompisene dine. Men smaken er vel som kjent ikke ulik baken.

Psychonauts og God of War-spillene er spill jeg ikke har fått spilt igjennom enda, men det er på grunn av tidsmangel, de står på lista mi!

Lenke til kommentar

Metal gear serien

de første Zelda spilla

Mange RPGer som f. eks Fallout

metroid serien

edit: Ja, legger til goldeneye, perfect dark og banjo kazzoie til N64 (ønsket meg så sinnsykt den maskinen når jeg var liten :cry: )

Ninja gaiden

En drøss med eldre pek og klikk spill som grim fandango, og monkey island (vet at jeg kan bruke SCUMMVM, men gidder liksom ikke nå)

Jeg fikk heller aldri spilt ferdig de to andre CDene i final fantasy 7

Deus Ex 1 og 2

Ico, okami, shadow of collossus og bully.

halfparten av kingdom hearts

Har virkelig lyst til å prøve psychonauts også.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Til alle som gikk glipp av FallOut spillene;

Play selger pakke med 1, 2 og Tactics til 7.99 pund =)

Personlig synes jeg det er litt rist at jeg ikke har fått med meg Metroid serien.. Og James Bond til N64 var en annen perle som gikk meg hus forbi..

Lenke til kommentar

Dark Chronicle (sliter også med å få tak i dette spillet. Har veldig lyst på det)

Final Fantasy VI (hovedsaklig alle FF-spill før VII, men ønsker mest å spille VI)

Vagrant Story

Monkey Island-spillene (spilte dem bare knapt når storebroren min hadde en Amiga. Dessverre var jeg så liten at jeg aldri ble å spille det noe særlig)

Shenmue (har veldig lyst til å prøve 1'ern til Dreamcast. Dessverre er det vanskelig å få tak i både DC og spillet)

Grim Fandango (har hørt mye bra om dette spillet, men har aldri spilt det. Synd)

Banjo-Kazooie (spilt det bare bittelitt en gang, og det var kjempeartig, syntes jeg. Dessverre eide jeg aldri dette spillet, kun Banjo-Tooie, som også var veldig artig)

Super Metroid (dette spillet har jeg så lyst til å spille, etter å ha se Metyroid retrospective på gametrailers, og etter å ha spilt Metroid Prime. Ser ut som et knallspill)

Half-Life 1 & 2 (hvorfor har jeg ikke spilt disse spillene?)

Final Fantasy XII (har ikke spilt det ennå, men tro meg, skal kjøpe det en dag)

Fable: The Lost Chapters (har bare spilt Fable littegrann, men elsket atmosfæren i det spillet. Har veldig lyst på denne versjonen av spillet)

Ninja Gaiden: Black (ser artig. Har lyst til å spille det)

Star Wars: Knights of the Old Republic (dette ser knall ut, og har lett etter dette spillet i evigheter, men ser ikke ut til å finne det. Har veldig lyst til å prøve det)

SSX3

The Longest Journey og Dreamfall

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Mye bra som er nevnt her. Morsomt å se at er mer enig i hva som er bra når de ikke har spilt spillene.

Har hatt noen kick på retro gaming tidligere så jeg har fått spilt det meste jeg har følt jeg har gått glipp av (fallout, crono trigger etc).

Eneste er vel at jeg ikke har spilt igjennom alle MGS spillene selv. Har for det meste sett på andre og aldri giddet å spille de selv, så har gått glipp av helheten i historien.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Alt av Final Fantasy etter 1

KOTOR 1&2

Kingdom Hearts 1&2

Grim Fandango

Monkey Island-serien

Half Life2+first episode

MGS-serien

Alt av Zelda bortsett fra Twilight Princess

Tomb Raider 1

Morrowind

Ninja Gaiden

ICO

Resident Evil-serien

Fallout 1

F.E.A.R.

Muligens Metroid-serien?

Shadow of the Colossus

Deus Ex 1&2

Og sikkert mange mange flere. Kunne sikkert ramsa opp i en liten evighet, men dette får holde. Er av typen som alltid har lyst til å få med meg alt, men det viser seg å være rimelig umulig uten å devote alt for mye tid foran skjermen. Dessuten var jeg rimelig sent ut med å eie min egen konsoll, så serier som Zelda og MGS har gått tapt av den grunn.

Har bestemt meg for å henge i litt over nyttår for å få pløyd igjennom noen av disse spillene(uten å spille systematisk, nekter å drepe spillgleden på den måten), så får sette det som et nyttårsforsett ellerno ;)

Lenke til kommentar

Må bare si at til dere som gikk glipp av Grim Fandango så må dere virkelig få kjøpt det. Det er helt utrolig og har en hel sinnsykt samling unike karakterer såvel som en av de beste historiene jeg noengang har opplevd i et spill. Jeg drar det fram fra tid til annen og det er heltklart det beste spillet jeg noen gang har hatt gleden av å nyte.

Psychonauts er også rimelig nytt og er lett å få kjøpt, blant annet fra doublefine.com, hjemmesiden til Tim Schaefer og gjengen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...