Bone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Heisann! Litt nysgjerrig her nå.. Det finnes mange spill som mange snakker varmt og elskverdig om, -ja, til og med preker og forguder om! Spill som du har hørt om mange ganger, men som du aldri kom deg rundt til for å spille.. Spill som bare ble utsatt, lagt i glemmeboka, eller som du kanskje bare oppdaget bitte litt "for sent" .. Jeg snakker om spill du kanskje "angrer" litt på at du aldri fikk spilt! Kanskje tilogmed litt flau!? Ikke "storspill" som du aldri har brydd deg filla om, men spill du kanskje tilogmed vurderer å ta opp igjen den dag i dag.. En liten urørt perle som ligger bak i minnet et sted, som bare venter på å bli plukket opp! Monkey Island 2 er en av mine gamle store spill, og er nevnt i mange "mimre -diskusjoner" som et must -spill! Men, Monkey Island og den sjangeren er ikke for alle, og er den ikke noe for deg, så er jo det helt greit! Men, hvilke spill gikk jeg glipp av.. Følgende spill har det faktisk plaget meg litt at jeg aldri har fått spilt; De er skamrost og også min type spill, men disse må jeg bare beklage å si at jeg aldri har fått spilt (noe særlig - noen av dem har jeg så vidt prøvd, men ting og tang skjedde -tydeligvis, og jeg kom aldri noe særlig lengre enn starten); Monkey Island (1) Grim Fandango Fallout Fallout 2 Baldur's Gate Baldur's Gate II Disse spillene vurderer jeg å gjennomføre den dag i dag, men har fortsatt ikke helt kommet i sving.. det er jo så mye annet å ta av også, også har jeg jo ikke så mye tid lengre! Er nesten litt flau for å nevne disse spillene.. for, de er jo sett på som kremen i spillhistorien for mange! Tråden kom nok opp fordi jeg for kun et par timer siden installerte Fallout.. Men, nå er jeg litt nysgjerrig da.. Hvilke spill har DU på din "Hall of Shame" -liste? Endret 11. oktober 2007 av Bone Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Monkey Island FF (ikke spilt FF i det hele tatt) Zelda Er vel de spillene som jeg føler jeg har gått glipp av noe ved å ikke spille. Lenke til kommentar
McKack Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Metroid-spillene... Nå som Wii-versjonen kommer ut snart svir det litt å tenke på at jeg aldri spilte de før slik at jeg kan få noe nostalgiske følelser av å se / spille det nå. Det er nok også for seint å spille de for min del pga grafikken og slikt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har ikke fått snurret meg til å spille Half Life Episode 1 ennå. Er jo under 18, så en smule tricky og få tak i også. Lurer litt på om jeg egentlig orker HL-serien. HL er jo det man spilte med BROREN sin. Helt fra gode gamle hl1 til HL2. Så å fortsette serien ALENE blir litt tamt.... Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bone - alle spillene du har på listen din er utrolig bra, du gikk virkelig glipp av noen perler der. Ha det gøy med Fallout, det er fortsatt veldig høyt på min top RPG liste. Spiller mest MMOer for tiden, og angrer en del på at jeg ikke fikk spillt Dark Age of Camelot. Jeg syns pvp er ganske artig men på den tiden var jeg ganske oppslukt i EQ, fant aldri tid til å spille DAoC. Jeg har heller aldri prøvd noen av Final Fantasy spillene, noe som ofte overrasker andre spillintereserte når jeg nevner det, så jeg har vel gått glipp av noe der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Final Fantasy Zelda Monkey Island Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Har ikke fått snurret meg til å spille Half Life Episode 1 ennå. Er jo under 18, så en smule tricky og få tak i også. Lurer litt på om jeg egentlig orker HL-serien. HL er jo det man spilte med BROREN sin. Helt fra gode gamle hl1 til HL2. Så å fortsette serien ALENE blir litt tamt.... 9290979[/snapback] Det som er bra med Hl2: Ep1 er at du spiller sammen Alyx mesteparten av veien inni spillet så da er du ikke alene Endret 16. august 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg vet egentlig ikke hvorvidt jeg angrer, men har aldri spilt Zelda eller Final Fantasy, og alle sier jo at det er serier som er ut av en annen verden. Har aldri hatt noen konsoll før Xbox 360, så har jo gått glipp av mange konsollspill og serier, men har klart meg fint med PC. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dark Cloud 2/Dark Chronicle (Sliter med å få tak i dette) Final Fantasy 6, 8 og 9 System Shock 1 og 2 Deus Ex Ellers har jeg vel stort sett fått tak i eller spilt de spillene jeg har følt jeg gikk glipp av. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Bare ett spill: Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark hint: Om noen er keen på å gi meg en liten gave så si ifra lommeboka begynner visst på en slankekur nå er jeg helt med på "mykje å ta i, mykje å ver glad i" Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vi kan bytte i noko (?) Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fallout 1 og 2 Metal Gear Morrowind Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aldri spilt Half LIfe 1/2. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Gothic (eneren) har jeg aldri prøvd. Men det skal nok ordne seg, siden jeg kom over en kopi til 5 euro i tyskland for en måneds tid siden Ellers er andre spill jeg har gått glipp av gjennom tidene og gjerne skulle spilt disse: The Neverhood (PC) Mario Kart (Super Nintendo) Final Fantasy spillene (div) Lenke til kommentar
Olaus Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Fallout 1 og 2. Men et spill som jeg kjøpte og mista på samme dagen! Mafia, har jeg heller ikke fått spilt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Zelda Final Fantasy Half-Life 1 Splinter Cell Psychonauts Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Metroid Splinter Cell Monkey Island Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 -Zelda fikk jeg aldri prøvd, har for øvrig bare pc som plattform -Det samme med Final Fantasy XII, men det er vel ikke akkurat gammelt. Deus Ex -Metal Gear Solid, alle bortsett fra 1'ern som jeg har spilt. Og til slutt en liten beskjed.. til alle dere som ikke har spilt Final Fantasy VII, det er av et annet univers enn alt annet! Unødvendig å si kanskje - men det skulle ikke vært lov å ikke ha spilt det Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Aldri spilt igjennom HL1, før jeg startet på HL2. (Har lest historien osv tho.) Metal Gear Solid, Gears of War, Zelda... Mange spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå