aldrimerforum Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Er ikke så lenge jeg så en TV2 nyhets omtale som ble sendt i 1998 der det var om bill gates og co som fikk bluescreen da de demonstrerte Win 98. Noen som kan gi meg link til dette klippet? takk. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Lagt den ut på http://home.online.no/~j-h-n/filmklipp/ (Regner med at det er denne du mener Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Thnx! akkurat den jeg lette etter ja... Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Fikk ikke lastet den ned har du en alternativ link? Hørtes skikkelig artig ut Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 den var artig... bill får opp sin egen, personlige, favoritt bakgrunn under demonstrasjonen [edit] Det må da være MEGET god reklame... var det med i beregningene? [/edit] Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Fikk han bluescreen når dem skulle vise frem windows ? Hahahaha så genialt.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Linken virker helt som den skal den, så det er ikke noe behov for en alternativ link. Sjekk dine egne settings foreslår jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå