KjellV Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Naboen har fått seg en Acer Aspire 5050 (5051AWXMi), men dessverre svikter det trådløse på denne maskinen. Det er et Atheros AR5005G nettverkskort som sitter i PCen. Noen ganger får man koblet til det trådløse nettverket, men da kommer det opp at signalkvaliteten er veldig lav. Ofte finner den ingen nettverk, selv om min PC som står ved siden finner både mitt nettverk og naboen sitt. Jeg har prøvd å avinstallere gammel driver og installere ny, men ingenting forandret seg. Er det noe mer jeg kan gjøre eller skal jeg bare anbefale naboen å levere den inn der han kjøpte PCen? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du kan sjekke om antennepluggen(e) er ramlet av kortet, skru av dekselet på undersiden å se, du ser rett på pluggene når dekselet er av. Jeg går utifra denne modellen har kortet på undersiden, de antennepluggene kan være litt vriene, så av og til er det dårlig kontakt der. Er de på så er det bare å levere inn. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Har crappy mobilkamera, men regner med det er de to koblingene innenfor det røde på bildet det er snakk om? De sitter bra, så da er det vel bare å levere inn hvis ingen har noen superforslag? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ja, med mindre du har et trådløst mini PCI kort du kan bytte med, men det har du vel ikke. Når det er sagt så passer ikke alle kort om en annen, avhengig av brikkesett, og hva ellers produsenten har funnet på. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Da gir jeg melding om at de må levere inn skiten Takker for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå