Mikr89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Lurte på om jeg må ha mørkekjøring,når jeg har hatt det på traffikalt grunnkurs? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har du hatt mørkekjøring som eget kurs i perioden mellom oktober og mars? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Har du hatt mørkekjøring som eget kurs i perioden mellom oktober og mars? 9287151[/snapback] Hadde 1t eller noe sånt teori om mørkekjøring,og 90min med teoretisk mørkekjøring i januar. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Alle må ha praktisk mørkekjøring. Men hvis du tar lappen mellom mars-oktober(sommer tia) så må du bare utsette mørke-kjøringa til vinter perioden. Du får uanz lappen i sommer perioden. if you understand, ble litt knotete dette Endret 15. august 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Med 90min teoretisk mørkekjøring mener jeg at jeg var med kjørelæreren i bilen,men kjørte ikke selv,da han sa det var frivilig nå om dagen,da ungdommer som skulle ta moped lappen var på det samme trafikalegrunnkurse,og de var jo ikke gammle nok til og øvelsekjøre enda. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg lurer også på dette med mørkekjøring, jeg har ikke hatt noe og neste onsdag har jeg oppkjøring. Er det ikke slik at alle skal ha det? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jo, men du kan ta lappen i tidsrommet mellom mars og oktober, men da må du ta mørkekjøringen førstkommende "mørkeperiode". Ikke noe problem, etter at du består oppkjøringen får du et midlertidig førerkort som varer ut neste "mørkeperiode" og du må ta lappen i lpet av det tidsrommet for å få det endelige førerkortet Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ok, takker for svar. Har i grunnen lurt lenge på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå