Jaguaren Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det er kjempe enkelt; http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Installation Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Og skal routeren kobles til PC-en via en nettverkskabel? 9553865[/snapback] Du plugger den i lanporten som normalt. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Vet at jeg må koble til via lanporten når jeg skal oppdatere, men jeg tenkte på vanlig bruk...? Og trenger hjelp med den DD-WRT siden, forstår enda ikke hva slags fil jeg skal laste ned, og finner heller ikke filen...Kan noen gi meg en direkte link? Har altså Linksys WRT54GL router... Og hvorfor funker ikke det å extracte bin-fila med winrar? Har funket før... Endret 24. september 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du plugger også PC i lanporten ved vanlig bruk (WDS eller clientmode). Les her om oppgradering av f/w: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Links...L/GS/GX#WRT54GL Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 BIN filen skal ikke pakkes ut, den skal rett i routeren. Dette kan gjøres trådløst og, på de over 200 gangene jeg har gjort dette har det alltid gått bra. Men følg anvisningene,altså kabel. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Okey, har funnet ut hvilken bin-fil jeg skulle bruke nå, så da begynner det å ligne noe. Må routeren være tilkoblet internett mens jeg oppgraderer? Har ikke tilgang til internett annet enn trådløst. Jeg har jo heller ikke tilgang til annet enn trådløst internett når jeg skal bruke den. Og nøyaktig hvor/hvordan er det jeg stiller inn routeren på "client-mode" slik som sagt tidligere i tråden? Edit: Tilleggsspm, og for å få aktivitet igjen, har vært uten internett en stund. Endret 30. september 2007 av Memphis88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå