Pingo68 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som har dette kortet? Eller har det ikke kommet til Norge ennå? Anyone? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har ikke personlig erfaring, men du kan jo se her. Ellers så vet jeg at de har det på komplett. Lenke til kommentar
MelonMob Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Har dette kortet , funker nydelig bortsett fra at mic inn er ødelagt, bare støy. ABIT kjenner til problemet og det er fixet på nyere versjoner tror jeg... har en klage på gang på mitt og får vel sikker en nyere versjon. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har ikke erfaring med det, men har planer om å kjøpe det om litt. Venter bare på at rev 1.1 kommer til Norge, for den har mounting holes. Skal ha det pga. jeg har troen på at det er et bra kort, og det koster ikke så alt for mye heller. Ellers så har vel kortet fått bra kritikk etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Jeg har sett noen tester av det.. Det har fått 6- og 9/10 på alle testene som jeg har sett på. Jeg vurdere og kjøpe det selv. men, jeg ble skremt av det med mic-in som en sa her på forumet. Jeg bruker mic hele tiden mens jeg gamer...menmen. En annen konkurent er : EPoX 8RDA+ [ http://www.databutikken.com/no/datasheet.p...?artId=EP8RDAPL ] Men Abit kortet kan du nå opp til 237 FSB, Det er ganske bra, men siden den bøggen med mic-in så ville jeg ventet til en ny versjon kom eller en fix på dette . Men, EPoX kortet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hei, Jeg er også interesserti dette HK. Har egenlig lyst på Asus A7N8X, men vil ikke ha DELUX utgave siden jeg ikke har bruk for S-ATA RAID, derimot høres Abit NF7-S siden det følger med en S-ATA-IDE konverter og jeg kunne faktisk tenke meg å ha 3 HD. Leste et eller annet sted at HK er dårlig på OC og klarte faktisk ikke mer enn 184MHz. Flere tester kan man finne på www.amdboard.com Hilsen Staljin Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Mic problemet er fikset i Rev 1.1, det kommer ut skikkelig i Norge nå snart tenker jeg. Bare klare 184 FSB? Har lest flere tester og der har kortet rundet 200+. Det har jo kommet ny bios for ikke så lenge siden, så den har nok hjulpet litt. Lenke til kommentar
Tronic Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Abit kommer med en ny ver. 2 (ikke 1.2)av dette HK snart som fixer alle feil og utbedrer det som mangler. Nåværende versioner var egentlig beregnet for OEM markedet og ikke til vanlig salg. Det sies av de som vet at dette blir Nforce2 HK og ha hvis du driver med OC. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sitat Abit kommer med en ny ver. 2 (ikke 1.2)av dette HK snart som fixer alle feil og utbedrer det som mangler. Nåværende versioner var egentlig beregnet for OEM markedet og ikke til vanlig salg. Det sies av de som vet at dette blir Nforce2 HK og ha hvis du driver med OC. Rev 1.1 har noen bugs fikset og har mounting holes. Jeg og har hørt at rev 2.0 skal være dødsbra. Spørs hvor lenge jeg gidder å vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå