BlueEAGLE Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 En respektabel Xbox? Absolutt. 9291083[/snapback] Er ikke det en selvmotsigelse? </troll> Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Frå BioShock anmeldelse: The hours spent playing this masterpiece were the perfect encapsulation of why videogaming is such a favourite waste of time for so many of us. Thrilling, terrifying, moving, confusing, amusing, compelling, and very very dark. BioShock isn't simply the sign of gaming realising its true cinematic potential, but one where a game straddles so many entertainment art forms so expertly that it's the best demonstration yet how flexible this medium can be.Trur dette er midt i blinken for deg. Kjem ut neste fredag. Lenke til kommentar
HardWar Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ok OK, jeg har fått mange gode forslag til spill. Condemned hørtes litt interesang ut, men er det noen som vet hva som foregår i handlingen? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Spoiler (handling): Du spiller en politietterforsker som etterforsker et drap, og det er mistanke om seriemord. Seriemorderen overfaller deg og skyter dine to kolleger (med ditt våpen) og du blir mistenkt. Du må dermed finne ut hvem morderen er, samtidig som du er på rømmen fra politiet. Strek over med musen for å lese. Står kun kort om hva spillet handler om. Endret 16. august 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Condemned anbefales på det varmeste, jeg skvatt flere ganger,og grafikken er lekker mens du har lykta og en fiende hopper å tar deg bakfra F.E.A.R bør du styre unna, ble ikke redd en eneste gang og grafikken er ikke særlig pen. Den jenta var ikke skummel i det hele tatt Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) I påvente av Bioshock (som du absolutt må kjøpe), så anskaffet jeg meg Condemned (hos EB for 200,-). Har bare spilt de to første kapitlene (et kapittel om dagen frem til Bioshock ), men er lovende så langt. Skikkelig mørkt og skummelt, så det burde passe deg bra. Edit: JulianR, bruk av SKJUL-taggen gjør ting litt enklere når det gjelder spoilere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slik som dette. Endret 16. august 2007 av Brakara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå