MortSolb Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bernaise eller fløtesaus Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 beste sausen ever til kylling : svi av finkuttet : 1ss løk 1ss paprika 1fedd hvitløk ha i 5dl fløte 1hønsebuljong terning 1dl kokosmelk 1\2 ss mild curry pasta som finnes på glass i nesten alle butikker kok in litt slik at den blir litt tykkere, kok i 5min BEST EVER ... også er den hjemmelaget Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tandoori-saus, hvis du lager den litt tykk og god med crême fraiche (slik det står bakpå pakka) ! Det er vanvittig godt. Ellers kan du kjøpe thai sweet chili saus hvis du wokker noen grønnsaker til, uten grønt er ikke den sausen så god. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Toro sin kremet kyllingsaus er faktisk veldig god, også trenger man ikke noe annet enn vann. Noe som er fint for sånne som meg som aldri har melk i huset.. ellers, hvis jeg skal lage en hjemmelaget så synes jeg denne er god: 1 rød paprika 3-4 sjampinjong som vi kaller det her til lands 1 pakke fløte salt/pepper Kutt opp paprika og sjampinjong og stek i litt smør, hell over fløte og krydre litt med salt og pepper. La småkoke i noen minutter og færdi! veldig god, enkel og rask. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fant ut etterhvert at det egentlig bare var best å ha soya-saus og rømme til ris og kylling. Blir litt wok-aktig hvis man har brokkoli ved siden av også. Sunt og godt! Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 som phax sier, Toro sin kremet kyllingsaus, er kjempegod. soya-saus kan også være godt, egentlig. Eller, så kan du lage din egen saus Smak, lukt og bland. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 heter tandori eller noe.. utrolig godt! tror det er yndligsmaten atm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå