Sukipower Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Heisann Har en e65 med et 1gb minnekort. Har lagt over mange themes, ringetoner og bakgrunnsbilder. Men jeg kommer ikke inn på mappene på minnekortet for å få endret themes osv, er det helt umulig? Må si det er tragisk om det ikke går. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Mulig jeg missforstår, men themes må INSTALLERES. Du sier du har "lagt over", og da tolker jeg det dit hen at du har opprettet en mappe på minnekortet, for deretter å overføre .sis-/.sisx-filen i denne mappen... Endret 15. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Jepps, stemmer det. Har faktisk fått ordnet dette nå. Men, nytt problem, bakgrunnsbildene fyller ikke skjermen slik de gjorde på 6280'n. Er det mulig å få bildene til å fylle skjermen? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Ser noen mener at det er bare å forandre oppløsningen på bildet til 240x320, men tviler litt på at det er så enkelt... Har ikke brukt tid på dette selv m.a.o. En annen måte, blir om du lager deg et eget tema da... Endret 16. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå