Gå til innhold

Skal kjøpe denne! Noen som vil ta en siste sjekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du skal bruke maskinen til?

Selv ville jeg gått for en billigere PSU. eks. hiper til 750kr.

Komplett er absolutt en bra nettbutikk, men atm koster den CPUen 300kr mindre hos netshop. Ellers har man bra priser på geil rammen på PSdata. Tenkte det er bedre å ha raskere timing på rammen, enn ett over-monster av en PSU.

Mus, tastatur, og skjerm har du?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

ingen ting.:p men vil ikke bruke mer penger enn jeg har på skjermkort. det jeg mente.

men ser det ut som at dette vil fungere godt? Vil 400w være nokk?

Ska bruke pc'n til litt spilling, musikk, filmer, msn & surfing. Så det er en litt alt mulig pc.

Skal kjøpe skjerm å utenom, hva bør jeg gå for der?

Lenke til kommentar

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Nokre innlegg er slått saman.

Nettiketten

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ha sjøl kjøpt hd på 400 gb, angrer på at ikke tok 2 med 200gb,alltid greit hvis det skjer noe galt på en av de kan du fikse det ved å bruke den andre.

9300612[/snapback]

Har noe hardisker liggende hjemme som jeg kanskje kan sette inn, vis PSU tåler såppas. :p

Edit: noen som vet hvor lang tid komplett bruker til å få sendt til trondheim?

Endret av TheValue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...