Sund Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Passer alle delene sammen? Noe som burde blitt byttet? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...23-882DBF6DCEBA Vis ikke går jeg for dette i dag! Edit: nytt å kjøpt oppsett! Endret 17. august 2007 av TheValue Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hva er det du skal bruke maskinen til?Selv ville jeg gått for en billigere PSU. eks. hiper til 750kr.Komplett er absolutt en bra nettbutikk, men atm koster den CPUen 300kr mindre hos netshop. Ellers har man bra priser på geil rammen på PSdata. Tenkte det er bedre å ha raskere timing på rammen, enn ett over-monster av en PSU.Mus, tastatur, og skjerm har du? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjøp e6750 cpu og legg litt mer penger i skjermkort. Litt billigere PSU vil også være bra for å legge litt mer i skjermkort. Du bør ha 8800gts. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Ble så jeg gikk for dette i dag. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...23-882DBF6DCEBA Ser det ok ut? Ser dere sier jeg burde bytte cpu, men vil ha q6600. Er 400w greit nokk til mitt bruk, regner med å må kjøpe en ny strømforsyning snart lell. Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg ville byttet cpu og lagt mer i skjermkortet du bør ha 8800 gts pådet systemet der Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 som sakt vil jeg ikke bytte cpu, men har lite penger så får klare meg med det jeg har. Mulig det blir et 8800 når pengene har spart serg opp.(år 2008) Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 hva er galt med q6600 CPUen? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ingen ting. men vil ikke bruke mer penger enn jeg har på skjermkort. det jeg mente. men ser det ut som at dette vil fungere godt? Vil 400w være nokk? Ska bruke pc'n til litt spilling, musikk, filmer, msn & surfing. Så det er en litt alt mulig pc. Skal kjøpe skjerm å utenom, hva bør jeg gå for der? Lenke til kommentar
hw-bugs Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ha sjøl kjøpt hd på 400 gb, angrer på at ikke tok 2 med 200gb,alltid greit hvis det skjer noe galt på en av de kan du fikse det ved å bruke den andre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Minner om våre regler for bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Nokre innlegg er slått saman. Nettiketten Endret 17. august 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Sund Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Ha sjøl kjøpt hd på 400 gb, angrer på at ikke tok 2 med 200gb,alltid greit hvis det skjer noe galt på en av de kan du fikse det ved å bruke den andre. 9300612[/snapback] Har noe hardisker liggende hjemme som jeg kanskje kan sette inn, vis PSU tåler såppas. Edit: noen som vet hvor lang tid komplett bruker til å få sendt til trondheim? Endret 17. august 2007 av TheValue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå