perkforr Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fikk nettopp vite fra Absolutt Spill at det nyeste i rekken av NHL serien til EA Sports har lansering 20.09.2007 i Norge. Mulig flere visste om dette. Jeg spiller fremdeles NHL 07 i lag med venner så jeg gleder meg til den nyeste versjonen Lenke til kommentar
veggis73 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, og den er bestilt... Det vil forøvrig bli norsk serie på NHL 08. Sjekk ut www.serie360.com for å delta! Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg holder meg til NHL2K serien. Mye mer realistisk hockey. Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har også NHL2K men den var ikke like underholdende. Men jeg har ikke testet den nok ennå. Jeg har bestilt NHL 08 på absoluttspill. Vi har minst en kveld i uka hvor vi er 4-6 personer som spiller hjemme hos meg. Utrolig morsomt å skade motstanderne. Blir spennende å se på den norske ligaen. Er tilfeldigvis tilhenger av Sparta..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå