Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøve seg på 22år gammel chick

Gjest Gjest_Haha_*

Anbefalte innlegg

Hva i alle dager. Hvorfor bringer du inn ordforklaring i dette. Herregud.

9291475[/snapback]

Fordi posten hans ikke ga noe mening slik den stod. Misforståelser er grunnlaget for veldig mange konflikter så derfor er det greit å rydde dem av veien.

Når det gjelder saken så er det ikke noe galt å prøve seg på en dame som er eldre, MEN hvorvidt det vil bli vellykket avhenger av veldig mange faktorer som ikke går kun på personen.

Sosialt så er det veldig mange steder lite akseptert for en jente i begynnelsen av 20-årene å date en gutt som er yngre enn seg.

Det jeg mener å si er at hvis du skulle få et avslag så er det ikke nødvendigvis fordi denne damen ikke liker deg men for at hun heller tenkte på hva vennegjengen sin vil si. Det virker kaskje litt overfladisk, men sosiale normer har en stor innvirkning på personer og det å forsvare sin sosiale posisjon (følge hodet) overstyrer ofte følersene til personer (følge hjertet).

Det er kanskje noe du kan tenke på når du gjør dine fremstøt og beste lykke til deg.

MVH

-Terje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv deg du!

Eg bur på eit liten plass utenfor byen, og alle naboane eller folka som bur rundt her er gutar som er 12-20 år. Ingen hotte damer eller damer i det heile tatt =/

Lenke til kommentar
Prøv deg du!

Eg bur på eit liten plass utenfor byen, og alle naboane eller folka som bur rundt her er gutar som er 12-20 år. Ingen hotte damer eller damer i det heile tatt =/

9296969[/snapback]

Ehmm.. var visst ikkje logga inn, så det kom som gjestepost det der :hrm:

Altså. Det var meg

Edit: skrivefeil

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...