BlueEAGLE Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva i alle dager. Hvorfor bringer du inn ordforklaring i dette. Herregud. 9291475[/snapback] Fordi posten hans ikke ga noe mening slik den stod. Misforståelser er grunnlaget for veldig mange konflikter så derfor er det greit å rydde dem av veien. Når det gjelder saken så er det ikke noe galt å prøve seg på en dame som er eldre, MEN hvorvidt det vil bli vellykket avhenger av veldig mange faktorer som ikke går kun på personen. Sosialt så er det veldig mange steder lite akseptert for en jente i begynnelsen av 20-årene å date en gutt som er yngre enn seg. Det jeg mener å si er at hvis du skulle få et avslag så er det ikke nødvendigvis fordi denne damen ikke liker deg men for at hun heller tenkte på hva vennegjengen sin vil si. Det virker kaskje litt overfladisk, men sosiale normer har en stor innvirkning på personer og det å forsvare sin sosiale posisjon (følge hodet) overstyrer ofte følersene til personer (følge hjertet). Det er kanskje noe du kan tenke på når du gjør dine fremstøt og beste lykke til deg. MVH -Terje. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Prøv deg du! Eg bur på eit liten plass utenfor byen, og alle naboane eller folka som bur rundt her er gutar som er 12-20 år. Ingen hotte damer eller damer i det heile tatt =/ Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Prøv deg du!Eg bur på eit liten plass utenfor byen, og alle naboane eller folka som bur rundt her er gutar som er 12-20 år. Ingen hotte damer eller damer i det heile tatt =/ 9296969[/snapback] Ehmm.. var visst ikkje logga inn, så det kom som gjestepost det der Altså. Det var meg Edit: skrivefeil Endret 16. august 2007 av 2rst1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hehe, kan du ta på deg kameresolbriller og filme det? kunne blitt ganske komisk... Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Husk på det gamle ordtaket: "den som intet våger...intet vinner". Så her er det bare å peise på... Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har noe på gang med en 21 år gammel chick og jeg er 18.. Intet er umulig Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 1. Hvorfor poster du som gjest? det samme lurer jeg også på egentlig. jeg stenger posten på grunn av brudd på reglene for gjesteposting fra trådstarters side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg