TST Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Vi tok for oss en del spill i løpet av den helga Xbox-LAN-et gikk av stabelen. Det var ikke lett å finne noe særlig annet enn skytespill som fungerte i LAN, og noen av deltagerne ganske skuffet. Vi har nå slått grundig fast at vi hadde nok å sette fingrene i, og titler som Unreal Championship og MechAssault står igjen som nødvendigheter i et hvert Xbox-LAN. Les hele artikkelen Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg koste meg ihvertfall *glise* Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 høres tøft ut (men tror _jeg_ skal holde meg til vandlig PC-Lan i framtiden(tåler ikke spille splitscreen)) Men hvordan kan det ha seg at noen spill kan man bare spille f.eks. med 4 boxer, ser ut som om 16 spillere er den magiske grensa(gjelder dette Live også?). Dere sier at Ghost Recon kan man koble sammen 16 xboxer i samme game, hvorfor har da andre produsenter satt grensa lavere i sine spill?(logiske ville vere å laga det så når over X antall boxer joina som forsvandt diverse splitscreen-muligheter(hvis det nå er denne "magiske" 16-spiller grensa da))... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hvor blei det av slett knappen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hvor blei det av slett knappen? Øverst til høyre i posten din. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hørtes kult ut, men det forutsetter at alle har en X-box liggende å slenge, noe som vel ikke de fleste har tenker jeg UC hørtes digg ut. Kunne ha vert artig å prøve det som console spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg