Mikkel™ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hei! ja jeg trenger en DvD dekoder jeg. Har blitt litt lei av å måtte sette meg foran tv'en, når jeg skal se på DvD... Er det noen som vet av noen lovlige DvD dekodere der ute? på forhånd takk ~Xav Endret 16. august 2007 av xaviator Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Du kan jo bruke VLC til å spille DVD'er med. Tar dessuten det aller meste av andre videoformater også. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Windows Media Player spiller også DVD'er. (VLC er aldeles strålende, jeg nevner WMP bare for å vise aller korteste vei dersom du har pc og bruker Windows) Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har selv MANGE ganger hatt problemer med Windows Media Player og dvd. Det er med mindre man skaffer en DVD-Dekoder og disse koster jo penger. Wiken.. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har bare noen veldig få ganger hatt problemer med WMP -men nok ganger til å ha VLC på laptop'en også. Det har vel med versjon/hardware å gjøre. Det er uansett ingenting som slår mac'en når det gjelder musikk og dvd, det er der jeg ser det aller meste. Men man kan jo ikke si "kjøp mac" med troverdighet og bra er vel i grunnen det Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det er uansett ingenting som slår mac'en når det gjelder musikk og dvd, det er der jeg ser det aller meste. Men man kan jo ikke si "kjøp mac" med troverdighet og bra er vel i grunnen det 9287465[/snapback] jeg selv bruker windows men en svigeren har bestillt den nye Imac til ca 30 store og jeg må si at jeg er veldigt imponerte, har nesten lyst og bestille den selv ( med windows innstallert ) Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) DScaler-dekoderen fungerer fint: http://www.free-codecs.com/download/Dscaler_MPEG_Filters.htm Men den beste dekoderen jeg har funnet er nVidia's PureVideo: http://www.nvidia.com/object/dvd_decoder.html Sammen med FFDShow og ZoomPlayer Pro Endret 15. august 2007 av shabador Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 ja.. nå er problemet det at jeg ALDRI har lagt inn noen DvD codeker her da.. så når jeg instalerte XP så fikk jeg ikke med noen og DScaler downloaden funker ikke : / Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 ja.. nå er problemet det at jeg ALDRI har lagt inn noen DvD codeker her da.. så når jeg instalerte XP så fikk jeg ikke med noen og DScaler downloaden funker ikke : / 9293460[/snapback] Her er en annen link. Ser ut som om free-codecs.com har trøbbel for øyeblikket: http://sourceforge.net/project/showfiles.p...ckage_id=123423 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Yes! Tusen takk! funker fint nå Tråden kan stenges Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 AVS DVD player har egen dvd decoder, OG er lovlig og gratis og alt man ønsker seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå