Gå til innhold

Problemer med tilkobling på DC++

Anbefalte innlegg

Hei Hei..

Jeg prøver å komme koble meg til LyseHubben på dc++ men får en feil melding.

*** Connecting to lyse.no-ip.com...

*** A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.

Det er feilmelding jeg får.. jeg kom alltid inn når jeg hadde lyse men nå har jeg har nyligt flytta til nord trøndelag og har internett fra NTE..

<-Lysehubben-> Your name should have (one of) the following prefix(s): [LYSE][25Mbit] or [LYSE][10Mbit] or [LYSE][4Mbit] or [LYSE][sTRAKS] or [Dalane][25Mbit] or [Dalane][10Mbit] or [Dalane][4Mbit] or [Haugaland][25Mbit] or [Haugaland][10Mbit] or [Haugaland][4Mbit] or [sandefjord][25Mbit] or [sandefjord][10Mbit] or [sandefjord][4Mbit] or [Hadeland][25Mbit] or [Hadeland][10Mbit] or [Hadeland][4Mbit] or [Vesterålen][25Mbit] or [Vesterålen][10Mbit] or [Vesterålen][4Mbit] or [NTE][25Mbit] or [NTE][10Mbit] or [NTE][4Mbit] or [sola][25Mbit] or [sola][10Mbit] or [sola][4Mbit] or [bykle][25Mbit] or [bykle][10Mbit] or [bykle][4Mbit] or [Lofotkraft][25Mbit] or [Lofotkraft][10Mbit] or [Lofotkraft][4Mbit] or [Klepp][25Mbit] or [Klepp][10Mbit] or [Klepp][4Mbit] or [sunnhordaland][25Mbit] or [sunnhordaland][10Mbit] or [sunnhordaland][4Mbit] or [buskerud][25Mbit] or [buskerud][10Mbit] or [buskerud][4Mbit]

Her står det jo at jeg skal høre til å komme inn på LyseHubben med NTE.

så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Hei..

Jeg prøver å komme koble meg til LyseHubben på dc++ men får en feil melding.

*** Connecting to lyse.no-ip.com...

*** A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond.

Det er feilmelding jeg får.. jeg kom alltid inn når jeg hadde lyse men nå har jeg  har nyligt flytta til nord trøndelag og har internett fra NTE..

<-Lysehubben-> Your name should have (one of) the following prefix(s): [LYSE][25Mbit] or [LYSE][10Mbit] or [LYSE][4Mbit] or [LYSE][sTRAKS] or [Dalane][25Mbit] or [Dalane][10Mbit] or [Dalane][4Mbit] or [Haugaland][25Mbit] or [Haugaland][10Mbit] or [Haugaland][4Mbit] or [sandefjord][25Mbit] or [sandefjord][10Mbit] or [sandefjord][4Mbit] or [Hadeland][25Mbit] or [Hadeland][10Mbit] or [Hadeland][4Mbit] or [Vesterålen][25Mbit] or [Vesterålen][10Mbit] or [Vesterålen][4Mbit] or [NTE][25Mbit] or [NTE][10Mbit] or [NTE][4Mbit] or [sola][25Mbit] or [sola][10Mbit] or [sola][4Mbit] or [bykle][25Mbit] or [bykle][10Mbit] or [bykle][4Mbit] or [Lofotkraft][25Mbit] or [Lofotkraft][10Mbit] or [Lofotkraft][4Mbit] or [Klepp][25Mbit] or [Klepp][10Mbit] or [Klepp][4Mbit] or [sunnhordaland][25Mbit] or [sunnhordaland][10Mbit] or [sunnhordaland][4Mbit] or [buskerud][25Mbit] or [buskerud][10Mbit] or [buskerud][4Mbit]

Her står det jo at jeg skal høre til å komme inn på LyseHubben med NTE.

så hva er problemet?

9286055[/snapback]

Har du satt [NTE][Mbit] foran nicket ditt? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Har samme Problemet som deg Odd,,,mn jeg har lyse (10mbit)

når jeg prøver å connecte kommer følgende besjed

*** Connecting to Lyse.no-ip.com...

*** Den forespurte adressen er ikke gyldig i konteksten.

Håper på noe hjelp jeg og :thumbup:

Lenke til kommentar

Henger meg på her, jeg også. Virker som om adressen er forandret. Noen som vet hva den nye adressen er?

Lenke til kommentar

Henger meg på her, jeg også. Virker som om adressen er forandret. Noen som vet hva den nye adressen er?

Har ikke peiling....har stresset med å finne noen som vet i 2 dager nå...;/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ikke peiling....har stresset med å finne noen som vet i 2 dager nå...;/

Lysehubben har gått over til ny adresse som er lysehubben.com (husk ikke bruk noe www. foran)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...