Gå til innhold

Tråden om Nokia 6500 slide & classic


Reggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis den hadde et bedre kamera hadde jo dette vært drømmemobilen. Og da snakker jeg ikke flere Mpixels men større linse og bilder ala SE 800i/810i

 

Slide har jo et bra kamera. Men det kanskje ikke fullt så bra på classic utgaven. Men de fungerer sikkert helt greit. Har vel ennå ikke opplevd noen mobilkamera som fungerer utmerket......selv om jeg generelt er godt fornøyd med mitt....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

har hatt 6288 fra mars og de siste dagene så har jeg surfa på ny tlf flere ganger.

 

valget står mellom 6500 slide og 6300. har vært borti 6300 og kjenner til den, men sliden ser tøff ut. eneste jeg mislikte var tregheten i kameraet som amobil snakka om. hadde håpa på noen erfaringer med denne.

 

har snoka litt rundt på butikker i nærheten, men de har den ikke inne, så får ikke testa den.

Lenke til kommentar

Fikk classic'en idag.. Virker ålreit den, selvom det er et par småting jeg ikke helt liker, i forhold til min forrige (n70).. Men det er kanskje bare vanesaker..

 

Det som irriterer meg mest er opplegget for å sende sms.. Jeg syns det er alt for avansert å finne kontakten man skal sende til.. Også hater jeg den linja nederst (hvor man kan sette inn elemtenter som lyd, bilde, visittkort osv)... Er ikke noen som vet om en fiks måte å fjerne den på da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...