Gå til innhold

Team Aylar - Linni ute med "singel"!

Jennifer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den tristeste sommeren i Norges musikkhistorie, først Sichelle med Fuck deg, nå...... dette.

9306295[/snapback]

"Fuck Deg" er et makkverk av en sang.... rett og slett grusomt.

Er denne populær noensteds? Den blir jo spilt ofte på radio :dontgetit:

Lenke til kommentar

Uff og huff og atter en uffeluff. Jeg vil heller høre på my boobs are ok istede for denne talentløse manøveren.

Edit: Etter å ha hørt igjennom hele sangen, må jeg si. OMFG! Er det i det hele tatt mulig å drite seg selv og landet sitt så hardt ut? Jeg mener, har de i det hele tatt hørt igjennom tracket før de sendte de ut på tuben og gud vet hvor i verden de sitter å ler av denne tragiske sammensveisingen av myggolje og silikon. Gi meg en sjanse til å tørke tårene før jeg fortsetter. Jammen, det er da helt utrolig hvor disse puppe damene skal ta av nå for tiden? "My boobs are okei", allright den var nå i det minste litt selvironisk, men dette?

Selv syns jeg ikke dama var noe å se på heller, for et ludder var det første som slo meg.

Gi oss tilbake Mozart! Han har i allefall ikke pupper.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

jeg blir så irritert og forbanna nå på sanger som dette. det er en skam syns jeg.... hun får sjansen til å komme ut med en sang og video men når det er masse andre bra artister her i norge som ikke får kommet dit.... samme gjelder lene alexandras låt

"my boobs are ok"... dette spiller på ren sex og utseende. at folk i det hele tatt kjøper noe søppel som dette skjønner jeg ikke...

jeg syns det er mange andre som hadde fortjent sjansen bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...