kentiver Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Det skrev han som trengte hjelp på den siden:( 9297053[/snapback] Det kan lønne seg å prøve uansett. En annen skrev: i got xp drivers for the geforce go 6100 from http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php? im running the 96.98 stable as a rock but that was after alot of trial and error, think i downloaded 5 or 6 drivers b4 i found a good 1. NEWEST IS NOT ALWAYS BEST!you may find some other drivers there too not just display. Ser at driverstøtten for XP kanskje ikke er så veldig god for denne maskinen (veldig ny?), men det er verdt å bruke litt tid på dette. Du kan selvsagt også kontakte HP. 9297085[/snapback] Hp har jeg kontaktet, der var det like mye hjelp å få som i et rottebo! Skal formatere og installere xp nå, hvis jeg ikke er tilbake her innen 11, så funket det ikke:P Tar en evighet å installere vista igjen, hvertfall 4 timer med det gjennopprettningsgreia Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Grr, klarer jo ikke å logge inn på den vanlige profilen min her! Ingen av skjermdriverene funket, får opp at den ikke finner hardware:S Chipset har jeg fått installert Lyddriverene funket heller ikke:( Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Der var skjermdriverene inne;) Men mangler enda lyd ++ noen ting som jeg ikke vet hva det er, står bare Ukjent Enhet Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hmm, fikk 4500 poeng i 3d mark med Xp installert, med Vista fikk jeg 3000, så en ganske god økning;) Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hmm, fikk 4500 poeng i 3d mark med Xp installert, med Vista fikk jeg 3000, så en ganske god økning;) 9300980[/snapback] Så bra det ordnet seg Er som regel litt knot med drivere til laptoper, skal du ha 64 os i tillegg gjør det det ennå vanskligere.. Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Litt O.T: Kjøpte 2 nye minnekort til maskinen her om dagen, Pc4200, 533mhz, samme som stod i når jeg kjøpte pcen bare at di nye er 1024mb mens di gamle var 512, men når jeg kjører SIW på pcen, så får jeg opp at Speed 200Mhz på minnet, stemmer det? Lenke til kommentar
kentiver84 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Får ikke installert lyden.. grr, har prøvd et par forskjellige drivere nå, husker jo at sist jeg prøvde å legge inn xp, så var det lyden og trådløstkortet jeg faktisk klarte å finne drivere til, men ingen andre Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Er du fortsatt interessert i spill som benytter flere kjerner, kan jeg legge til at Supreme Commander hører til på listen. Veldig bra spill også. (Beklager om jeg har gått glipp av noe, siden jeg ikke tok meg tid til å lese gjennom emnet før jeg postet, har det litt travelt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå