TVPR Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg vurderer sterkt å gå til anskaffelse av et billig-kabinett til 4-500,- for å test-modde. Vil helst ikke at alt skal gå galt når jeg begynner å skjære i Chieftec Dragon bigtower =) Men uansett, er det så lurt? Det vil jo til slutt bli en del penger når jeg er ferdig med å modde dette test-kabinettet. Kan så mye gå galt at det lønner seg å teste først? (er heeeeeelt ny i modde-businessen) En annen ting, hvordan er det med riper i plexiglass? Hvis man ofte kaster PC'en i bilen for å lure seg på LAN blir det vel lett riper i glasset? Og finally: Er det plass til å sette inn et neonlys på baksiden av plata du fester hovedkortet på? Planlegger nemlig å skjære opp og sette rute i på begge sidene av kabinettet, vil helst ha lys over bekke oxo da. Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Jeg hadde absolutt kjøpt et billig kabinett først. Modd litt på det til du begynner og se resultater du faktisk kan vise bort. Det er jo faktisk en del ting som kan gå galt når du modder... Jeg skar for eksempel ut et hull i fronten av Chieftec kassa mi: http://www.gizmotech.org/images/psx/lcd_frame.jpg En liten bom der, og fronten er nesten helt ubrukelig. Samme gjelder forsåvidt alt. Nå skal jeg felle ned psx'en i topplokket på PC'en også... http://www.gizmotech.org/images/psx/chopped.jpg Det er bare en ting du må huske: MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL MÅL Du får nesten ikke gjort det nok. Håper det ga deg litt svar _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-21 16:33 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-21 16:34 ] Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 LOOOOOOOL! Neida..måtte bare laste opp filene først hehe [ Denne Melding var redigert av: GizmoRonimo på 2002-04-21 16:37 ] Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 modd ett gammelt at kabinett først. brukte etpar gamle kabinett for å lære meg å sage hull til vifte. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 du kan oxo dra innom en blikkenslager eller ett biloppphuggeri å få deg litt skrap-metall å trene kutting på. en billig å grei måte å trene på syns jeg. er jo fint å bli kjent med redskapen du skal bruke, og da er det flott å ha noe du ikke trenger være redd for. Lenke til kommentar
house Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 beste måten å lage hull i kassa på, er jo segg hullsag da.. eller metall saks.. selv så ville jeg ha brukt metall saksa.. mange sier at den er udugelig, men med rette treningen, så er den bedere enn de fleste dremel baserte produkter. Housey Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 du trenger ikke øve deg.. jeg modda mitt dragon bigtower sølv uten problemer.. du er forsiktig! man vil jo ikke fucke kabinettet, så man kjører stikksaga saaaaaaaaaakte..! Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hallo Bare ett Tips Når jeg skjerte hull i sida til plexi så brukte jeg en Vinkelsliper og etterpå en stikksag og pussa til slutt Ble fint men noen merker rundt så jeg lakkerte det Svart. Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Det er jo selvsagt merkene og sånt man vil prøve å unngå. Bruk maskeringsteip over steder man bruker stikksag(kaninpuler). Maskeringsteip er ikke for amatører, det er faktisk for proffer....Så det så!!! Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva er det med folk og dårlig plexiglass? Hvorfor ikke kjøpe Polykarbonat som er billigere OG bedre? Jeg skal lage helt ny dør i chieftecen min av det materialet, koster 200 kroner (Midi tower) Polykarbonat kan kaldbøyes, og er ikke så sprøtt som pleXi Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Eller du kan bruke bare vanlig glass, skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å bruke det... JA, det knuser hvis pc'en meier i golvet av en eller anne grunn, men det gjør tross alt hardwaren din også da... [ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-04-23 01:41 ] Lenke til kommentar
copyright Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-23 01:41, Obi-Wan skrev:Eller du kan bruke bare vanlig glass, skjønner ikke hvorfor folk er så redd for å bruke det...JA, det knuser hvis pc'en meier i golvet av en eller anne grunn, men det gjør tross alt hardwaren din også da...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Obi-Wan på 2002-04-23 01:41 ]</font> LOL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå