Kake24 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Hvordan kan jeg fjerne en viftegrill fra et kabinett på en grei måte? Kan jeg bruke en knipetang eller må jeg f.eks bruke dremel? Jeg har også planer om å bruke en slags list av gummi som man trer på rundt kanten når det er ferdig kuttet. Er det noen som forstår hva jeg mener og vet om denne "gummilisten" heter noe spessielt? Hvor kan jeg få tak i slik? EDIT: Det list griene jeg snakker om heter vel u-channel på engelsk. Takk for hjelpen på forhånd Endret 15. august 2007 av Kake24 Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan kan jeg fjerne en viftegrill fra et kabinett på en grei måte? Kan jeg bruke en knipetang eller må jeg f.eks bruke dremel? Jeg har også planer om å bruke en slags list av gummi som man trer på rundt kanten når det er ferdig kuttet. Er det noen som forstår hva jeg mener og vet om denne "gummilisten" heter noe spessielt? Hvor kan jeg få tak i slik? EDIT: Det list griene jeg snakker om heter vel u-channel på engelsk. Takk for hjelpen på forhånd 9285695[/snapback] Dremel funker fint til den jobben. Angående list så bruker jeg noe som heter volvolist den fungerer utmerket Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Hvor kjøpte du volvolist? Kan jeg få tak i det på biltema eller en bensinstasjon? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvor kjøpte du volvolist? Kan jeg få tak i det på biltema eller en bensinstasjon? 9288505[/snapback] jeg jobber som elektriker så jeg pleier bare å ta en liten bit viss jeg trenger, men tror nok du får tak i tillsvarende det du trenger på biltema, bare til å forklare hva du trenger så finner de det til deg Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Angående saging,bruk en stikksag med fin tannet metallblad,blir ofte bra resultat hvis man tar det med ro ,når man sager. U-channel eller U-profillist selges her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=LIGUDE&mcat= Ellers har også jeg sånt på lager hvis du er interressert Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Tusen takk for tilbudet! Jeg sender deg en PM hvis jeg ikke får tak i det i nærheten her hjemme Jeg skal se om jeg får tak i noe i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå