Gå til innhold

Skjev magnet på element, fikses?

Anbefalte innlegg

Hei, bestilte 2 subber for en stund siden og fikk dem i dag.

merke: Zachry Boxer.

de var pakket med fronten mot hværandre, og magnetene utover.

Da jeg kommer hjem å pakker opp så ser jeg at posten har mistet subbene i gulvet eller noe, for på det ene elementet er magneten slått skjeiv, noe som resulterer i at membranet ikke kan bevege på seg..

Rimelig surt dette, for skulle kjøre 2x 12" i bilen.. blir vel bare 1stk 12" i bilen nå, med mindre dette kan fikses?

Tror dere elementet vil fungere om jeg får rettet tilbake magneten?

bilder:

2002052905660018962_rs.jpg

2002044659608279711_rs.jpg

Hva tror dere?

Mvh. Complexity

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ooh.. surt. trur du burde høre med postn om erstatning..

over tel spørs måle.. hvist du først klarer i rette den ut med makt vill den (mestsansynelig trur jeg) aldri bli helt rett..

9286447[/snapback]

betalte bare småtterier for disse da, så orker ikke å styre med å høre med posten å greier, men det er litt surt ja..

nei den vil vel aldri bli helt rett.. elementer er vel ganske nøyaktig på sånt siden spolen å det står millimeter unna hværandre..

Men skal nå prøve med makt å se hvordan det går.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hvis du ikke orker å styre med erstattning og slik er det ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å rette den ut selv.

Lenke til kommentar

føresstn erlend, når eg ser på bildan og topic navne, så e det ikje magnetn som e skeiv (den ville sprokke meine eg) men det e ramma som e skeiv. den e jo av blekk eller nokka sånt..bruk den som e fin som mal og lag ei "ramma" som du kan prøve å rette opp den som e skeiv..

Lenke til kommentar
føresstn erlend, når eg ser på bildan og topic navne, så e det ikje magnetn som e skeiv (den ville sprokke meine eg) men det e ramma som e skeiv. den e jo av blekk eller nokka sånt..bruk den som e fin som mal og lag ei "ramma" som du kan prøve å rette opp den som e skeiv..

9291114[/snapback]

jaja, rammen som magneten er festet på..

yeah..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...