Complexity Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei, bestilte 2 subber for en stund siden og fikk dem i dag. merke: Zachry Boxer. de var pakket med fronten mot hværandre, og magnetene utover. Da jeg kommer hjem å pakker opp så ser jeg at posten har mistet subbene i gulvet eller noe, for på det ene elementet er magneten slått skjeiv, noe som resulterer i at membranet ikke kan bevege på seg.. Rimelig surt dette, for skulle kjøre 2x 12" i bilen.. blir vel bare 1stk 12" i bilen nå, med mindre dette kan fikses? Tror dere elementet vil fungere om jeg får rettet tilbake magneten? bilder: Hva tror dere? Mvh. Complexity Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ooh.. surt. trur du burde høre med postn om erstatning.. over tel spørs måle.. hvist du først klarer i rette den ut med makt vill den (mestsansynelig trur jeg) aldri bli helt rett.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 ooh.. surt. trur du burde høre med postn om erstatning.. over tel spørs måle.. hvist du først klarer i rette den ut med makt vill den (mestsansynelig trur jeg) aldri bli helt rett.. 9286447[/snapback] betalte bare småtterier for disse da, så orker ikke å styre med å høre med posten å greier, men det er litt surt ja.. nei den vil vel aldri bli helt rett.. elementer er vel ganske nøyaktig på sånt siden spolen å det står millimeter unna hværandre.. Men skal nå prøve med makt å se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 jupp.. vill tru du får retta den så mykje at den vill spælle litt, før spoln blir slitt sunn.. trur du bare bør belage deg på en subb :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hvis du ikke orker å styre med erstattning og slik er det ikke så mye annet å gjøre enn å prøve å rette den ut selv. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 føresstn erlend, når eg ser på bildan og topic navne, så e det ikje magnetn som e skeiv (den ville sprokke meine eg) men det e ramma som e skeiv. den e jo av blekk eller nokka sånt..bruk den som e fin som mal og lag ei "ramma" som du kan prøve å rette opp den som e skeiv.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 føresstn erlend, når eg ser på bildan og topic navne, så e det ikje magnetn som e skeiv (den ville sprokke meine eg) men det e ramma som e skeiv. den e jo av blekk eller nokka sånt..bruk den som e fin som mal og lag ei "ramma" som du kan prøve å rette opp den som e skeiv.. 9291114[/snapback] jaja, rammen som magneten er festet på.. yeah.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå