Knebel Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det måtte bare komme: http://www.gamersshield.net/product/X01-22 Sliter virkelig folk så mye på fingra med de nye R/L2 knappene at dette skulle være nødvendig? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hah, wtF? hakke lagt merke til noe med de fingrene jeg =/ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Dæven, hvis friksjon og pres mot kontrollen gjør det der med langefingrene, da spiller man enten litt mye eller så har man klistra sandpapir bak L2/R2-knappene... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Pekefingrene skal jo ligge på L2/R2! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Pekefingrene skal jo ligge på L2/R2! 9289606[/snapback] hell yeah! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Åssn faen er det den kisen holder kontrollen anyways? Han der jo jo LYST til å få carpal! prøver selv og den måten virker like naturlig som intens smerte i høyre i tunga! Endret 16. august 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hæ? Jeg holder akkurat som han jeg. har ikke 4 fingre på R og L Knappene Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Helt enig! den måten han holder er nokk den mest naturlige metoden og holde en spake.. man kan kontrolere 2 fingre over 4 knapper bedre enn 4 fingre på 4 knapper... syns nå jeg vertfall ^^ Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg mener...jeg holder fingertuppene på LR-knappene og ikke skrått nedover! mooolig jeg kanskje har litt mindre hender, da. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sliter virkelig folk så mye på fingra med de nye R/L2 knappene at dette skulle være nødvendig? 9285601[/snapback] Jeg sliter så mye med de knappene i motorstorm at jeg måtte forandre knappe-oppsett til å ha speed/brems på X/O-knappene. De 2 knappene tror jeg er noe av det minst ergonomiske jeg noengang har sett.. Men så skal det sies at jeg misliker hele PS-kontrolleren uansett da og har alltid gjort det. Ingenting som gjør at fingrene mine verker mer enn noen timer Playstation Ikke uten grunn at uttrykket "Playstation-fingre" enda eksisterer. Oppstod vel opprinnelig pga Tekken, men har dessverre overlevd. Jeg lever enda i håpet om at Sony tar til vettet og redesigner kontrolleren når de putter rumble i den. Er vel lite sannsynlig men men. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg veksler litt frem og tilbake, men har aldri på noen måte fått vondt av å holde spaken. Men det kommer vel kanskje an på hvordan håndens anatomi er. Mine hender er nok formet etter spaker snarere enn motsatt, siden jeg har hatt dem i hånden stort sett hele livet. Dere som bruker en finger på hver side, hva gjør dere når dere skal dukke og samtidig bruke secondary fire i Resistance? Det er jo en del spill som krever å ha begge tilgjengelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Spillene avgjør måten eg holder kontrollen. Motorstorm var det bare å glemme det å gasse med de møkka knappene bak. Så den satt eg til X etter noen dager. Men du verden så latterlig sensetive de knappene der er i FOM. Sikker på at eg kunne blåst på knappen hardt nok og eg hadde kastet granater i hytt og pine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dere som bruker en finger på hver side, hva gjør dere når dere skal dukke og samtidig bruke secondary fire i Resistance? Det er jo en del spill som krever å ha begge tilgjengelig. 9297007[/snapback] Som regel så dropper jeg dukke, enda mer posetivt er at jeg er Chimera og der er det ingen dukking, men kun Wallhackmode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå