tidus2k4 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 During a session at the Edinburgh Interactive Festival, Mark Rein, vice president of Epic Games, has expressed his appreciation for the extra storage space on Blu-ray discs over the standard DVD format. Speaking on the forthcoming Unreal Tournament 3 title, which will be released on the PlayStation 3 before the Xbox 360, he warned that "we may have fewer maps on the 360 version…Blu-Ray has definitely given us a lot of legroom." He went on to add: "If you think down the road, well maybe the next UT beyond this one, on Blu-ray disc, we might fill the whole damn disc with all the cool stuff the mod makers make." Kilde Blu-ray er kommet for å bli Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jepp, tror vi først nå starter å se rekkevidden over hvor kjekt det er å ha mere enn DVD9 Er allerede en del spill på PS3 som har overstiget det allerede =D Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Resistance, som er launch-spill, er jo på 18 gb, men ser ikke bort fra at de hadde fått plass på en DVD9 uten at jeg hadde merket noe forskjell. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva er bedre med Blu-ray? Er det kvaliteten på filmer, osv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ...på 18 gb, men ser ikke bort fra at de hadde fått plass på en DVD9 uten at jeg hadde merket noe forskjell. Nettopp. Men tviler ikke på at spill vil ta større plass etterhvert, men det er ikke noe jeg ser på som ett problem. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Hva er bedre med Blu-ray? Er det kvaliteten på filmer, osv? 9290801[/snapback] Blu-ray disker har mye større lagringskapasitet enn vanlige DVD plater. Hvis du kjøper en film på Blu-ray vil den ha bedre kvalitet en en dvd film ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå