ingeborg Skrevet 14. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2003 kan noen vise meg litt vei? gi meg noen tips? jeg er på jakt i en enorm jungel... etter en bærbar som mest av alt skal brukes til skriving i word og cdbrenning.. :-? . den gamle min er for liten til det sistnevnte... (drømmer om brenning om natta) klart det er fint hvis den kan brukes til mer enn det også, men det er ikke så mye mer som trengs... så lurer jeg på hvordan jeg skal finne vei i en jungel av tilbud... kanskje det lønner seg å kjøpe en "pent brukt"? hva slags type? hva slags pris? når jeg ikke er av den rike eller kresne typen? har noen go'e tips? Lenke til kommentar
mezz Skrevet 15. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2003 Hei. Dersom du søker litt rundt på forumet, så finner du masse råd og meninger omkring temaet "hva skal jeg velge?". Jeg har nevnt my humble opinions i tidligere meldinger på forumet, men kan godt si det en gang til. :-) Har selv en Dell Inspiron 4150 som jeg betalte ca 16k for. Den funger finfint til officeapplikasjoner + brenning (har 24x brenner, p4 1,7ghz, 512mb ram, ATI M 7500 skjermkort etc + 40gig harddisk). Er meget godt fornøyd med den. Avinstallerte Win XP og la inn W2K Professional istedet, hvilket er meget stabilt. Batterilevetiden er meget bra, oppløsningen er suveren (1400x1050) og tastaturet er herlig. Etter min mening bør du også ta en titt på Zepto. Og kanskje Macs iBook, som er billig, liten og sexy. : ) Compaq har også en del bra utgaver i EVO-serien sin + for ikke å glemme IBMs Thinkpad'er. Men disse blir en del dyrere. Vet ikke hva du har tenkt å legge i laptopkjøpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå