Gå til innhold

Battlestar Galactica, noe vits å se på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BG er en veldig bra serie syns jeg og ikke bare som drama eller scifi men den stiller også endel spørsmål innen filosofi og etikk/moral som er smart satt sammen. Første sesong/miniserien er ett absolutt must, den må du se. Siste sesong kan du lett hoppe over selv om siste episode var veeeldig bra.

Er nok ikke første som genierklærer denne serien.

Lenke til kommentar
I BSG så er det i det minste mennesker da om det var romvesnene du reagerte på i ST og B5

9285485[/snapback]

Det er i hvertfall slike ting jeg ikke liker :) Det er derfor jeg har holdt meg til SG-1, siden der er det heller lite av de, og det er mest mennesker. (Man har jo Asgards, men de er jo ganske ulik, så har du Wraith, men det er en grunn til at de ligner på mennesker)

I motsetning til Star-Trek, der man har Vulcans og alle de andre, som egentlig bare er mennesker, med litt klumpete fjes :)

Lenke til kommentar
I BSG så er det i det minste mennesker da om det var romvesnene du reagerte på i ST og B5

9285485[/snapback]

Det er i hvertfall slike ting jeg ikke liker :) Det er derfor jeg har holdt meg til SG-1, siden der er det heller lite av de, og det er mest mennesker. (Man har jo Asgards, men de er jo ganske ulik, så har du Wraith, men det er en grunn til at de ligner på mennesker)

I motsetning til Star-Trek, der man har Vulcans og alle de andre, som egentlig bare er mennesker, med litt klumpete fjes :)

9311431[/snapback]

Hvis du liker det i SG-1 at alle "romvesen" stammer fra samme rase som menneske så må jeg jo si at det samme gjelder i Star Trek..

Forklaringa er at det var en rase før alt annet liv i universet.. og spredde liv i hele universet.. og det utviklet seg litt forsjellig hver plass..

Lenke til kommentar

Battlestar Galactica er etter min mening den beste serien som går på TV. glimrer ofte til med den ene storslagne scenen etter den andre.

Starter muligens litt tregt, men tar seg kraftig opp uti sesong 2. blir bare bedre og bedre etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...