TorEinar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hei. Jeg kjøpte BFG 8800gts 320MB (fabrikkoverklokket), men er lite fornøyd med viftestøy og temperatur. Vifta suser konstant på maks hastighet, og tempen ligger på 80 grader. Kan noen anbefale en alternativ kjøleløsning til dette kortet? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Denne kanskje? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=HR03PLUS&mcat=c45 Ellers kan du se om du har mulighet til bedre kjøling/luftgjennomstrømming i selve kabinettet. Det kan hjelpe mye. Monterte selv en 250mm vifte i døren på mitt kabinett. Utrolig hvor mye temp gikk ned på alle deler. Lenke til kommentar
TorEinar Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Den så ut til å gjøre jobben. Så at den også som godt ut av et par tester. Man må forøvrig kjøpe vifte ved siden av. Hvilken 92mm-vifte er best med tanke på støy for tiden? Papst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du bør også sjekke om det har kommet støv inn i kjøleribbene. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Den så ut til å gjøre jobben. Så at den også som godt ut av et par tester. Man må forøvrig kjøpe vifte ved siden av. Hvilken 92mm-vifte er best med tanke på støy for tiden? Papst? 9291681[/snapback] Du trenger igrunnen ikke vifte til den. Fungerer utmerket uten vifte Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 tenker på å kjøpe den til mitt kort, men jeg bør vel kansje ha en kabinettvifte plassert i døren? eks. en 250mm plassert sånn ca midt over eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå