Mazeking Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja se der da var det unnagjort. 1000 innlegg på diskusjon.no Tenker min arbeidsgiver blir glad hvis han viste hvor mye jeg postet her. Vel vel back to work Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Gratulerer da. ' Edit: nvm, du fikk 1000 innlegg der Endret 15. august 2007 av AndorPF Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Glemte og lage en tråd om at jeg har over 6000 poster... men tja, jeg tar over denne tråden istede Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja se der da var det unnagjort. 1000 innlegg på diskusjon.no Tenker min arbeidsgiver blir glad hvis han viste hvor mye jeg postet her. Vel vel back to work Tror ikke min arbeidsgiver hadde brydd seg stort... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja se der da var det unnagjort. 1000 innlegg på diskusjon.no Tenker min arbeidsgiver blir glad hvis han viste hvor mye jeg postet her. Vel vel back to work Tror ikke min arbeidsgiver hadde brydd seg stort... 9404968[/snapback] Haha Tviler Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja se der da var det unnagjort. 1000 innlegg på diskusjon.no Tenker min arbeidsgiver blir glad hvis han viste hvor mye jeg postet her. Vel vel back to work Tror ikke min arbeidsgiver hadde brydd seg stort... 9404968[/snapback] Jeg tror ikke han hadde blitt saerlig glad egentlig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvis han har skrevet alle tusen på jobb, kanskje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 1000 innlegg over fire og et halvt år er uansett ikke så mye selv om alle er skrevet i arbeidstiden. Det som har litt mere å si er hvor mye han LESER her og andre steder... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Na quotet jeg ogsa Haraldson ogsa da, saeh. Og aktiviteten har man jo ikke noe statistikk pa, sa kan vaere han var uaktiv i 4 ar, for sa a begynne a poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå