Rikkely Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har nettopp montert og alt funket! Utrulig nok hehe. Koblet tilbake til batteriet med noen kabler som var omtrent halvparten så stor som strømkablene til plusspolen. Tror de (til +) er 10 kvadrat. Det funket nå så jeg er fornøyd! 9388120[/snapback] 10 kvadrat? Sikker på det? De strømledningene i huset som er koblet til stikkontakter, brytere ol. er 1.5 kvadrat ;D Mulig jeg tar feil, men synes 1cm høres mye ut. Endret 11. september 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Dobbelpost. Sorry =) Endret 11. september 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 1cm er ikke så mye. bruker 25mm i min bil. det skal ganske mange watt fra bil batteriet å bak i kofferten så det krever litt tykk kabel.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Har nettopp montert og alt funket! Utrulig nok hehe. Koblet tilbake til batteriet med noen kabler som var omtrent halvparten så stor som strømkablene til plusspolen. Tror de (til +) er 10 kvadrat. Det funket nå så jeg er fornøyd! 9388120[/snapback] 10 kvadrat? Sikker på det? De strømledningene i huset som er koblet til stikkontakter, brytere ol. er 1.5 kvadrat ;D Mulig jeg tar feil, men synes 1cm høres mye ut. 9474378[/snapback] Nei ikke sikker. De er hvertfall tykke, mye tykkere enn 2,5 mm^2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå