sheik15 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er 15 år og begynner på skolen igjen snart.. Sommerferien er over Når vi begynner på skolen har jeg lyst til å få meg en liten jobb som jeg kan tjene noen slant på Får ikke så mye ukelønn av mamma.. 150kr uken.. Og nå sparer jeg til xbox 360.. å da vil jeg gjerne at det skal gå litt fortere så er det noen som har noen tips? Kan like godt være vaskejobber 9285005[/snapback] Holy shit! 150kr uken tror jeg er ny rekord i ukelønn. (aldri hørt om noen som har fått så mye) Og du sier det ikke er mye...... Syntes selv 50kr var mye jeg. 9315634[/snapback] ehh... syns du virkelig 150 var VELDIG mye?:S har venner som får 800 ell no! så det er ikk mye i mitt miljø men 150 er ikk lite det heller Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Får ikke ukelønn. Får når jeg trenger penger ("trenger") Uansett, spør på de nærmeste dagligvarebutikker, restauranter (trenger alltid en gutt til å vaske skit ) Skriv på cven din at du er flott til å vaske gulv og slikt. Lenke til kommentar
ElDuce Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tjaaa.. ett tips i kan gi de, om du har lite peng kan være å gjør som me:) Har du litt erfaring me data så e ikke de her nokka problem. Gå inn på hjemmesida mi: www.earn-moneypackage.com å se de litt rundt... Litt innsats forran PC-en så kan de fort trille inn nokken kronerÜ I tjene ganske bra på de her no:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå