Gå til innhold

Unreal Tournament III kan få færre maps på 360

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Er jo bare kjempegreier om PS3-spillerene får flere maps, de har jo tross alt innvestert i en maskin med større lagringsplass, ser ingen grunn til at de ikke skal benytte den. :)

Jau, dette bryr nok Epic seg om..
Epic kutter helt sikkert ut de kartene de synes er dårligst på 360-versjonen, mens de beste kartene vil helt sikkert være tilgjengelig på begge versjonene. :)

Eneste forskjellen blir vell at PS3-spillerene kan velge noen flere kart så de ikke blir lei like snart. :)

Epic er heilt sikkert veldig intressert i at UT III får kortare levetid på den plattformen som har 3x så stor install-base. Om du tenker før du skriv?

Ein brukar på epic forumet kom med denne, ganske logiske tankegangen:

Plus, if you are talking about online Maps, who cares if you get them from the disk or on LIVE. Also, aren’t they making it for the PC as well? How are they doing it for the PCs?

Last time I checked the most PCs are still using DVD.

Mark Rein knows what he’s doing. He is trying to hype the game because the user base on the PS3 isn’t great and he has an exclusive deal with Sony. For the money they are spending, they need more PS3s in people homes.

He knew what he said and so did we. Don’t be fooled by the fool.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Epic er heilt sikkert veldig intressert i at UT III får kortare levetid på den plattformen som har 3x så stor install-base. Om du tenker før du skriv?

9301364[/snapback]

... så du mener helt alvorlig at om de har plass til flere kart på bluray, så skal dem kutte dette i PS3-retail versjonen, bare fordi at de ikke har plass til dette på plattformen med 3x install-base sin retail-versjon? :-/

Jeg er uenig, og selv om jeg tror Epic kommer til å shippe kart til MS for å plassere på Live, så skal alt som går opp på Live innom ett ekstra ledd med godkjenninger, og det vil selvfølgelig skape forsinkelser. :-/

Og ikke glem at Live er egentlig bare en butikk som blir styrt av Microsoft, og ikke de som publiserer Unreal (Epic), som ikke får lov å styre innholdet sitt selv der, selv om de selvfølgelig har noe de skal si.

Så lenge Epic ikke får lov å plassere egne kart på sine egne servere til 360 versjonen, så synes jeg det er ufornuftig at at PC og PS3 brukerene, skal straffes fordi de er på en åpen plattform, og uansett hvor mye jeg tenker før jeg skriver klarer jeg ikke forstå at levetiden til 360-versjonen skal bli påvirket av PS3-versjonen's antall kart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...