Krikky Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 ... Så nå har jeg enda et problem som jeg har ignorert hittil, Jeg sitter på skype, og vips så funker ikke micen, så går jeg på kontrollpanelet og finner ut at volumet er skrudd helt ned.. jeg skrur det opp, går på skype og prøver å snakke med han i den andre enden.. ingen reaksjon.. Så nå har jeg prøvd alt OG INGENTING FUNKER?!?!?!?! wtf? og det er ikke micen som er herpa for jeg har ca. fire stykker og ingen av dem funker O.o Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sjekk også innstillingene på skype, samt at den ikke står på mute, selv om glidebryteren er dratt opp. Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Gå til MSN vindu(messenger). Velg Vertøy, bla ned til instilling av lyd kamera. Kjør den veiviseren. Dette pleier å fikse problemer med lyd og mic. Vil også justere nivåer for deg. Det er vanskelig å gi råd uten å vite hvilke maksin/hovedkort du har. Mange pc'er er levert med software fra frabrikant som overstyrer operativsystemets software. Lykke til Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Vel, nå funker micen, men det all den lyden den fanger opp blir spilt av i høytallerne og det er JÆVLI irriterende hvis man skal f.eks snakke på skype, for da blir det ekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå