Gå til innhold

kommer ikke videre på Resident evil 4.

HardWar

Anbefalte innlegg

Jeg står fast.

Jeg har nemelig trynet nedi en type hule, eller grotte, hvor det kommer et vesen etter meg.

Jeg tipper vel at det er Calazar`s høre hånd ( om dere forstår meg slik jeg mener).

Hva faen skal jeg gjøre.

Det tåler alt, til og med om jeg bruker rocket L.

Og ikke bare det, men jeg må holde ut i 4 hele min, for at heisen jeg venter på,

skal kunne gå.

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg ikke husker feil, så mener jeg at du må skyte på gasstanker når han står siden av de. Dette vil fryse ham ned en stund, og det vil også skade ham. Gjør du dette en stund tror jeg at han dør.

9284633[/snapback]

Skal prøve.

Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar

Du skal ikke skyte gasstankene (flytende nitogen?), men stå ved siden av dem, så vil det komme opp en beskjed som sier at du må trykke en knapp for å velte dem. Velt en når monsteret er i nærheten. Da vil det fryse som Celledyret sier. Mens det er nedfryst så plaffer du løs på han med TMP'en (den brukte jeg i hvert fall). Monsteret vil antageligvis tine opp igjen og da må du løpe til et annet rom og gjenta prosessen der med en ny gasstank. Er du rask nok så dør han nå. Hvis ikke så må du finne enda en gasstank og gjenta prosessen.

Lenke til kommentar

Eller du kan gjøre det som jeg gjorde første gang jeg spilte det. Brukte ikke gasstankene i det hele tatt. Men da sto jeg tilbake uten noe ammo (bortsett fra noen pistolskudd) og nesten ikke noe helse eller herbs/first aid igjen. Rett etter at jeg drepte den, gikk jeg forbi en tank og skjønte endelig hva den var til, så da var det bare å gå tilbake til siste save og prøve igjen.

Lenke til kommentar
du skulle ikke brukt den, den bør du bruke på dvergen når du skal slåss mot han

9288740[/snapback]

Nei, jeg bruker alltid Rocket L, når jeg sloss mot noen bosser.

Det er faktisk ganske smart, dere burde også gjøre det, men det er kanskje litt feigt.

Frodi Rocket L skuffer aldri meg, den dreper alt, untatt når jeg møter Saddler.

Prøv den :thumbup:

Lenke til kommentar
du skulle ikke brukt den, den bør du bruke på dvergen når du skal slåss mot han

9288740[/snapback]

Nei, jeg bruker alltid Rocket L, når jeg sloss mot noen bosser.

Det er faktisk ganske smart, dere burde også gjøre det, men det er kanskje litt feigt.

Frodi Rocket L skuffer aldri meg, den dreper alt, untatt når jeg møter Saddler.

Prøv den :thumbup:

9294113[/snapback]

spiller gjennom andre gang nå, og møtte han igjen, men denne gangen hadde jeg magnum revolveren tok 13 skudd fra den å drepe han, og måtte fryse han ned 3 ganger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...